دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1400 - 16:08
عباسپور تشریح کرد:

جزئیات جلسه کمیسیون صنایع مجلس با گزینه پیشنهادی وزارت صمت

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه این کمیسیون با گزینه پیشنهادی دولت سیزدهم را تشریح کرد.
کد خبر : 600851
عباسپور

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در حاشیه جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن با سیدرضا فاطمی‌امین گزینه پیشنهادی وزارت صمت، گفت: جلسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت صمت برگزار شد و برنامه ها و سوابق وزیر پیشنهادی صمت مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت.


وی بیان کرد: فاطمی امین ابتدا توضیحاتی درباره سوابق اجرایی، تحصیلات و برنامه‌های خود به صورت مکتوب به نمایندگان ارائه داد و در ادامه به صورت شفاهی هم توضیحاتی در این باره مطرح کرد.


سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: وزارت صمت، وزرتخانه بسیار بزرگی است و ۴۲ درصد GDP کشور امروز در حوزه صنعت، معدن و تجارت وجود دارد و همچنین کشور مسائل و چالش‌های زیادی در زمینه تنظیم بازار، قیمت فولاد و سیمان و همچنین وضعیت خودرو دارد که نمایندگان سوالات چالشی زیادی در این باره از وزیر پیشنهادی صمت پرسیدند و وی پاسخ‌هایی را به نمایندگان ارائه کرد.


عباسپور تصریح کرد: مسائل وزارت صمت بسیار زیاد است و ما به این نتیجه رسیدیم که با برگزاری یک جلسه دو ساعته نمی‌توان به صورت تخصصی مسائل این وزارتخانه را با وزیر پیشنهادی صمت مورد ارزیابی قرار داد و قرار بر این شد که در جلسه دیگری به صورت تخصصی برنامه‌های وزیر پیشنهادی صمت مورد بحث و ارزیابی در کمیسیون صنایع مجلس قرار گیرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته