دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مرداد 1400 - 10:49
طاهری در گفت‌وگو با آنا:

مدیران چرخشی وزارتخانه‌های صمت و نفت به فساد دامن زده‌اند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: زمینه فساد در برخی وزارتخانه‌ها از جمله نفت و صمت بیشتر است و شرکت‌های ثروتمند خصوصی، خصولتی و مدیران چرخشی این‌وزارتخانه‌ها به فساد دامن زده‌اند.
کد خبر : 599567
طاهری



مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس خبرگزاری آنا، با بیان اینکه وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم باید برای حل مشکلات موجود، برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت داشته باشند، اظهار کرد: وزیر پیشنهادی صمت باید در گام اول به وضعیت آشفته مصالح ساختمانی و اقلام اساسی مصرفی سر و سامان دهد؛ البته نمایندگان مجلس از شرایط موجود آگاه هستند و انتظار کار خارق‌العاده از وزیر پیشنهادی ندارند.


وی ادامه داد: مقابله با تورم و گرانی راه‌حل دارد، علی‌رغم ارائه راهکار به وزیر پیشین، متأسفانه دولت دوازدهم عزمی برای حل مشکلات موجود نداشت، وزیر قبل نیز در پاسخ به انتقادات پیرامون اجرایی نشدن راهکارها، مخالفت رئیس‌جمهور یا معاون اول دولت دوازدهم را با طرح‌های پیشنهادی مطرح می‌کرد.




بیشتر بخوانید:


وزرای پیشنهادی رئیسی چگونه از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند؟ /فردا؛ احتمال معرفی وزرای پیشنهادی




عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه رشد منفی سرمایه‌گذاری یکی از بزرگترین مشکلات اقتصادی است، گفت: با ادامه این وضعیت، کشور در آینده با موجی از بیکاری مواجه خواهد شد، وزیر پیشنهادی صمت باید برنامه عملیاتی برای بهبود وضعیت سرمایه‌گذاری در کشور داشته باشد، شعار دادن، مشکلی از کشور حل نمی‌کند.


طاهری افزود: زمینه فساد در برخی وزارتخانه‌ها از جمله نفت و صمت بیشتر است و شرکت‌های ثروتمند خصوصی، خصولتی و مدیران چرخشی این‌وزارتخانه‌ها به فساد دامن زده‌اند؛ برای مثال، مدیری دولتی که سیاستگذاری بر عهده دارد، در بخش خصوصی هم فعالیت می‌کند و تعارض منافع نیز در این وزارتخانه‌ها بیداد می‌کند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته