دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 دی 1394 - 09:13

بررسی برنامه توسعه ششم و پیش‌بینی بودجه سال 95 در هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران

موضوع برنامه توسعه ششم دانشگاه و پیش‌بینی بودجه سال 95 در جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر : 59615

به گزارش خبرنگار آنا، جلسه کمیسیون دائمی هیات امناء استان تهران با حضور دکتر مهرداد نوابخش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و دبیر هیات امنای استان، دکتر فرهاد حسین‌زاده لطفی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فریدون رهنمای رودپشتی معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی و روسای واحدها و مراکز آموزشی استان تهران برگزار شد.


نوابخش با قدردانی از روسای واحدهای استان نسبت به تلاش شبانه روزی آنان در امر ارتقاء سطح کیفی آموزش و پژوهش واحدها، گزارش عملکرد واحدهای استان را مطرح کرد و در پی آن در خصوص هماهنگی برنامه و بودجه واحدها در سطح استان تهران نکاتی را یادآور شد.


در ادامه این جلسه رهنمای رودپشتی و حسین زاده لطفی با تحلیل وضعیت 25 واحد دانشگاهی از استان تهران به بررسی برنامه توسعه ششم و پیش بینی بودجه سال 95 در زمینه‌های مختلف از جمله جذب هیئت علمی، نسبت دانشجو به استاد و همگنی برنامه با پیش‌بینی بودجه پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته