دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 تير 1400 - 12:26
پدرام اعلام کرد؛

اختصاص رشته فقه شافعی به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز

معاون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز از تصویب رشته فقه و حقوق مذهب اسلامی-فقه و حقوق شافعی خبر داد.
کد خبر : 595410
پروانه پدرام

پروانه پدرام در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در لارستان اظهار کرد: به دنبال سفر دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز و برپایی همایش تجلیل از پیشگامان تقریب مذاهب و نیکوکاران، زمینه اختصاص رشته فقه شافعی به مرکز اوز با موافقت و پیگیری رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، واحد لارستان و سایر  مسئولان به‌خصوص معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی به تصویب رسید.


وی اضافه کرد: پیگیری بی‌وقفه سعید آزادیان دبیر شورای گسترش، آمایش، برنامه‌ریزی و کارآفرینی دانشگاه برای تسریع در فرآیند تصویب این رشته از اهمیت زیادی برخوردار است.


معاون دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز ابراز امیدواری کرد که مقامات استان و سازمان مرکزی با تخصیص رشته‌های تحصیلی مورد تقاضا راه را برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های مناسب مرکز اوز در بخش‌های فنی، هنر و پیراپزشکی فراهم کنند.


به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز زیر مجموعه واحد لارستان در شهر اوز با جمعیت ۲۰ هزار نفر و مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری اوز است و در ۳۴۰ کیلومتری شیراز واقع شده که دارای دانشگاه بین‌الملل مرکز پیام نور، دانشکده بهداشت، مدرسه عالی احمدیه است.


دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که قابلیت راه‌اندازی رشته‌های مختلف علوم انسانی، فنی، هنر، پیراپزشکی در همه مقاطع را دارد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته