دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1400 - 12:39
در نشستی با حضور مسئولان؛

بودجه سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان بررسی شد

نشست «بررسی و پیش‌بینی بودجه سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان» در واحد بروجرد برگزار شد.
کد خبر : 594618
بررسی بودجه سال مالی واحد بروجرد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بروجرد، نشست «بررسی و پیش‌بینی بودجه سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان» با حضور سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان، فیروز امیری رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، هوشنگ مبارک‌آبادی مسئول تمشیت امور اداره‌کل بازرسی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسا و معاونان توسعه مدیریت و منابع واحدهای این استان، مدیران و مسئولان بودجه واحدهای دانشگاهی در سالن کنفرانس ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد برگزار شد.


نقش مهم تبلیغات در جذب دانشجو


بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان در این نشست با اشاره به اهمیت، کنترل بودجه و واقعی بودن آن از مسئولان واحدهای دانشگاهی خواست با توجه به اهمیت نقش تبلیغات، برای جذب دانشجو تلاش کنند.


مسئول تمشیت امور اداره‌کل بازرسی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی هم دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را جزء استان‌های خوب و بدون مشکلات مالی عنوان و بیان کرد: واحدهای دانشگاهی با توجه به بخشنامه «الف و ب» باید از ظرفیت اعضای هیئت علمی در راستای کسب درآمد کوشا و فعال باشند.


بودجه سال مالی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان بررسی شد


مبارک‌آبادی، استفاده از امکانات واحدهای دانشگاهی را فرصت مناسبی برای کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای و دانش‌بنیان عنوان کرد و همکاری و شراکت با صنایع کشور توسط چند واحد دانشگاه آزاد اسلامی را نمونه خوبی از این فعالیت‌ها دانست.


وی، وجود رشته‌های روانشناسی را فرصت مناسبی برای ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف تحصیلی، شغلی، خانوادگی و ... در راستای کسب درآمد غیرشهریه‌ای عنوان کرد.


مسئول تمشیت امور اداره‌کل بازرسی منطقه ۵ دانشگاه آزاد اسلامی، دعوت از خانواده‌ها برای بازدید و آشنایی با محیط و امکانات دانشگاه را از دیگر راه‌های مؤثر در جذب دانشجو عنوان کرد و خواستار تقویت این قبیل راه‌های ارتباطی شد.


در ادامه این نشست رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با تشریح بودجه پیشنهادی خود به دفاع از آن پرداختند و با بحث و همفکری ایراد و اشکالات آن را مرتفع کردند.


با توجه به مصوبات جلسه مقرر شد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان بودجه خود را اصلاح کنند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/4062/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته