دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

روش مشاهده نمرات در سامانه‌های دان و وادانا دانشگاه آزاد اسلامی

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند نمرات خود را در سامانه‌های دان و وادانا مشاهده کنند.
کد خبر : 593989
نمره-رایتینگ-آیلتس-660x330.jpg



به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و کنکور گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دانشجویان دانشگاه آزاد برای حضور در امتحانات از سامانه دان استفاده می‌کنند. دانشجویان از طریق همین سامانه می‌توانند نمره امتحان خود را مشاهده کنند.


در صورتی که استاد نمرات را وارد کرده باشد، دانشجویان می‌توانند نمرات را در بخش "آزمون‌ها" مشاهده کنند. در غیر این صورت، نمره صفر درج شده است.


میزان نمره توسط استاد تعیین می‌شود و در صورتی که مثلاً نمره دانشجو از ۱۵ بود، به این معنی است که پنج نمره برای حضور در کلاس و فعالیت‌های کلاسی در نظر گرفته شده است.


الزاماً نیازی نیست که نمرات تمام دروس دانشجو، در سامانه آموزشیار و در سامانه دان وارد شود. زیرا ملاک اصلی، سامانه آموزشیار است.


روش مشاهده نمرات در وادانا


دانشجویانی که از سامانه وادانا استفاده می‌کنند می‌توانند در این سامانه نمرات خود را مشاهده کنند. در صورتی که استاد دسترسی مرور به دانشجو داده و نمرات را هم وارد کرده باشد، دانشجویان می‌توانید نمرات و پاسخ‌های صحیح و غلط را مشاهده کنند.


اما در صورتی که استاد دسترسی مرور نداده باشد، در ستون مرور عبارت «مجاز نیست» درج می‌شود. در این صورت دانشجویان باید نمرات را از آموزشیار چک کنند.


الزاماً نیازی نیست که نمرات تمام دروس دانشجو، در سامانه آموزشیار و در سامانه وادانا وارد شود. زیرا ملاک اصلی، سامانه آموزشیار است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۲ نظر
پیام طهماسبی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
۰
اگه اسان تر باشه بهتره
میرویس
Tajikistan
جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
۰
نتیجه آزمون مضمون شمال جنوب
هلدینگ شایسته