دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محرم‌زاده تأکید کرد؛

مرکز رشد واحدهای فناور بهترین مکان برای حمایت از نخبگان

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، مرکز رشد واحدهای فناور را بهترین مکان و مرکز برای حمایت اصولی و تخصصی از نخبگان و مخترعان جوان برشمرد.
کد خبر : 593122
اختتامیه جشنواره رویش

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اهر، احمد محرم‌زاده در مراسم اختتامیه جشنواره منطقه‌ای رویش، ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور را بهترین مکان و مرکز برای حمایت‌های اصولی و تخصصی از نخبگان و مخترعان جوان برشمرد.


وی با قدردانی از حمایت‌های پارک علم و فناوری استان آذربایجان‌شرقی و مسئولان شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی در صدور مجوز و استقرار این مرکز در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر راه‌اندازی و فعالیت مرکز رشد در این دانشگاه را قابلیتی مهم برای شهرستان اهر و منطقه ارسباران عنوان کرد.


مرکز رشد واحدهای فناور بهترین مکان برای حمایت از نخبگان


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خلّاقیت‌ها و قابلیت‌های قشر جوان شهرستان اهر به‌عنوان مرکز منطقه ارسباران به‌دلیل نبود مراکز مناسب برای حمایت از این آنان به هدر می‌رود و ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور فرصتی مغتنم برای بهره‌مندی علاقه‌مندان از امکانات، تسهیلات و مشاوره تخصصی آن است.


محرم‌زاده افزود: انتظار داریم ادارات متناسب با حوزه کاری و فعالیت خود از توانمندی‌های علمی جوانان به نفع شهرستان استفاده کنند.


وی به دیگر پیگیری‌ها در حوزه آموزش عالی اشاره کرد و احیای دانشکده پرستاری و مامایی، پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان، توسعه و تقویت دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد رشته‌های پزشکی را از برنامه‌های خود در سال جاری برشمرد.


نخستین جشنواره منطقه‌ای رویش با حضور جمعی از مسئولان و معرفی برترین ایده‌ها و طرح‌ها در منطقه ارسباران آذربایجان شرقی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر به کار خود پایان داد و از برترین‌ها تجلیل شد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


دانلود فایل


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب