منتقدان شهرداری، براساس اطلاعات موجود در سامانه شفافیت ما را نقد میکنند
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، پیروز حناچی در مراسم افتتاحیه همایش شهر هوشمند با بیان اینکه امروز میتوانیم بگوییم اپلیکیشن «تهرانِ من» به چیزی حدود ۳ میلیون نفر کاربر و شهروند تهرانی سرویسدهی میکند که به لحاظ تعداد جزو موارد نادر است، گفت: در این دوره برنامههایی را از مقیاس محلات شروع کردیم و با محلهمحوری به دنبال هدف بهبود زندگی بودیم. بسیاری از برنامههایی که در حوزه محلات مورد توجه ما بود از طریق برنامه تهران من در اختیار شهروندان قرار گرفته است.
شهردار تهران ادامه داد: همچنین سامانه شفافیت نیز در این دوره شکل پیدا کرد که البته کار سختی بود، ما با مجموعه غیرشفافی مواجه بودیم که هیچ اطلاعاتی از آن درز نمیکرد. اما این مسیر را دنبال کردیم و تمامی اطلاعات آن را روی سامانه قرار دادیم.
حناچی تاکید کرد: امروزه اگر نقدی به شهرداری تهران وارد است عمدتا بر اساس اطلاعاتی است که خودمان روی سامانه قرار دادهایم. امید داریم که این مسیر ادامه پیدا کند چرا که اگر برای دنبال اصلاح اداره امور ناچار به شفافیت هستیم و پشت دربهای بسته هیچکس به مقصد نمیرسد.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: آگاهسازی اطلاعات از اقداماتی بود که در اولویت ما قرار داشت. نظرسنجیها نشان میداد ایجاد رانت و فساد به ویژه در حوزه شهرسازی مورد توجه بوده است. شهرداری همچنین در میزان جلب رضایت مردم امروز در آمارها وضعیت بهتری دارد.
انتهای پیام/۴۰۷۶/
انتهای پیام/