دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزارت بهداشت اعلام کرد؛

فوت ۱۲۷ بیمار کرونایی در کشور و شناسایی‌ ۱۳ هزار و ۸۳۶ بیمار جدید

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، با شناسایی ۱۳ هزار و ۸۳۶ بیمار جدید، مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۹۶ نفر رسید.
کد خبر : 592093
امار



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، بنا بر اعلام وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۱۱ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۸۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۵۶۱ نفر از آنها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید۱۹- در کشور به ۳ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۶۹۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۷ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۴ هزار و ۵۱۶ نفر رسید.


خوشبختانه تاکنون ۲ میلیون ۹۰۲ هزار و ۱۴۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۳ هزار و ۱۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.


تا کنون ۲۳ میلیون و ۸۰۶ هزار و ۴۵۲ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۶۳ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.


تاکنون ۴ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۸ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۴۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۵۷۳ دُز رسید.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته