دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1400 - 16:12
فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص):

باید از تمام ظرفیت‌ها برای مشارکت حداکثری استفاده شود

سرتیپ دوم ساعدی بیان کرد: تأکید فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر مشارکت با بصیرت در انتخابات باید فصل‌الخطاب همه‌ی دلسوزان انقلاب باشد. تقویت و ارتقای هویت اسلامی ایرانی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
کد خبر : 584648
فرمانده داشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ دوم ساعدی فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: تأکید فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر مشارکت با بصیرت در انتخابات باید فصل‌الخطاب همه‌ی دلسوزان انقلاب باشد. تقویت و ارتقای هویت اسلامی ایرانی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.


امیر سرتیپ دوم بیژن ساعدی، با بیان اینکه از امروز تا ۲۸ خرداد همه ظرفیت‌ها خصوصاً در جامعه دانشگاهی باید در کمک به مشارکت حداکثری به‌کار گرفته شود، گفت: ترسیم آینده‌ای مطلوب ناظر به واقعیت‌های جامعه از تحقق مشارکت بالا و با بصیرت در انتخابات محقق می‌شود.


امیر سرتیپ دوم ساعدی، افزود: جامعه‌ دانشگاهی می‌تواند با ایجاد رقابت بر سر ایده‌ها، برنامه‌ها و راهکارهای علمی و منطقی برای اداره‌ی کشور در تمامی حوزه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی، هنری و ... نقش آفرینی کند.


فرمانده دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با تاکید بر فرمایش فرمانده معظم کل قوا مبنی بر مشارکت با بصیرت در انتخابات، بیان کرد: فرمایشات رهبر عزیزمان باید فصل‌الخطاب همه‌ی دانشجویان و دلسوزان انقلاب و ایران باشد.


وی با اشاره به اینکه رشد بصیرت جامعه در جهت دشمن‌شناسی از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: ملت شریف ایران اسلامی ۴۲ سال است که در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان قسم خورده این نظام، ایستادگی کردند و این مهم همان رشد بصیرت جامعه است که باید تقویت شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته