دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1400 - 15:28
در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر؛

وبینار «سیر تکوینی موزه در ایران و جهان» برگزار شد

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: وبینار «سیرتکوینی موزه در ایران و جهان» با حضور ۳۰ نفر از اعضای باشگاه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 581964
موزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اسلامشهر، سمیه فتوحی در حاشیه برگزاری وبینار «سیر تکوینی موزه در ایران و جهان» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر اظهار کرد: این وبینار در راستای آشنایی هرچه بیشتر اعضای باشگاه و دانشجویان این واحد دانشگاهی با روند تاریخی و تأثیرات فرهنگی موزه‌ها در طول تاریخ ایران و جهان با حضور ۳۰ نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و دانشجویان در این واحد دانشگاهی برگزار شد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر ادامه داد: فاطمه ادیبی سعدی نژاد، استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در گروه جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری و مدرس این کارگاه، در این جلسه دو ساعته، شرکت‌کنندگان را با سرفصل‌های دوره مانند مفاهیم و اصطلاحات میراث فرهنگی و موزه، سیرتکوینی موزه‌ها، تأثیر ارتباط و وجود موزه‌ها در زندگی افراد، تعاملات بین بخش‌های فرهنگی و آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و صنعت گردشگری در رابطه با موزه‌ها و میراث فرهنگی و لزوم ارتقای سطح موزه‌ها در ایران و جهان و ... آشنا و به پرسش‌های شرکت‌کنندگان در این زمینه پاسخ گفت.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته