دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1400 - 16:51
روزگار تلخ پرسنل شهرداری منطقه ۶؛

پرسنل شهرداری واکسن‌خوار نبودند، ولی قربانی شدند

جناب آقای شهردار تهران! چند ماه دیگر شما نیز از مسند قدرت خواهید رفت اما در این ماه مبارک از شما درخواست داریم تا به دور از مباحث سیاسی و جناحی که سالهاست آفت مدیریت شهری شده، یکبار عادلانه بر عملکرد شهردار فعلی منطقه ۶ و مدیران وارداتی‌اش به‌درستی نظارت و بررسی کنید.
کد خبر : 578517
شهرداری تهران

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری آنا، جمعی از پرسنل شهرداری منطقه ۶ در نامه سرگشاده‌ای به شهردار و اعضای شورای شهر تهران نسبت به اتفاقاتی که این روزها در خصوص واکسن‌خواری مدیران این منطقه رخ داده است، درخواست رسیدگی کردند.


متن نامه کارمندان منطقه ۶ به این شرح است:


جناب آقای حناچی


اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران:


این روزها برای ما کارمندان شهرداری منطقه ۶ روزهای تلخی است. انتشار خبر واکسن زدن تعدادی از پرسنل با سهمیه پاکبانان فشار روحی زیادی را به  ما وارد کرده است. زخم زبان‌ها و طعنه‌های دوستان و اطرافیان و آشنایان که خجالت بکشید ای واکسن خواران به کنار، اما کسی از خود سوال نمی کند که چرا برخی از همکاران ما این پیشنهاد را پذیرفته‌اند که از سهمیه واکسن پاکبانان استفاده کنند.


در شرایطی که شهردار منطقه و مدیران وارداتی‌اش بدون توجه به قتل عام کرونا در شهر، پرسنل را مجبور می کنند مثل قبل و بدون اجرای شرایط یک سوم و دورکاری  در محل کار حاضر شوند کارمندی که واکسن خارج از نوبت به او پیشنهاد شده با خود چه فکری می‌کند؟


بچه‌های شهرداری منطقه ۶ فراموش نمی کنند وقتی کرونا جان عبدالرضا داوودی شهردار ناحیه ۴ منطقه را گرفت و فرزندانش یتیم شدند آب از آب تکان نخورد!


وقتی فقط در چند ماه گذشته ده‌ها نفر از همکاران به خاطر فشار سیستم اداری منطقه برای حضور در جلسات تکراری کار های بی مورد همیشگی بدون رعایت دستورالعمل‌ها  گرفتار این ویروس منحوس شدند آیا کسی از خود پرسید چرا؟


وقتی گوشه و کنار شنیده می شود شهردار و خانواده و نورچشمی‌هایشان با ارتباطاتی که در برخی نهادهای بهداشتی و درمانی دارند، واکسن گرفته‌اند، آن کارمند خدمات شهری که هر روز در خیابان نظافت شهر را دنبال می کند به خود حق استفاده از واکسن بدون نوبت را نمی‌دهد؟ اما تلخی ماجرا اینجاست که طبق معمول هم چند نفر از کارمندان زیردست قربانی شدند تا آقایان پشت میز های خود بماند.


اما، بگذارید واضح‌تر سخن بگوییم بلکه جناب آقای حناچی شهردار محترم تهران از حال و روز پرسنل شهرداری منطقه ۶ که زمانی به‌عنوان قلب فرهنگی پایتخت شناخته می‌شد باخبر شوند؛ یا این که اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران بدانند چه بر روز کارکنان این منطقه آمده است؛


وقتی که نیروی خدماتی شهردار منطقه واکسینه می شود تا مبادا آقای شهردار که شایع شده خود و خانواده‌اش به‌واسطه ارتباط با برخی از مدیران ارشد هلال احمر واکسن زده اند، گرفتار ویروس نشود ولی پرسنل مجبورند مثل سابق در محل کار حاضر شوند، وقتی که در تمام مدت حضور آقای فرهادی، بهترین مدیران منطقه به بهانه‌های واهی بیکار و به‌جای آنان دوستان و رفقای قدیمی ایشان جایگزین شده و عملا کار در منطقه قفل شده است و اگر در یکی دو ناحیه هم اتفاق روبه رشدی افتاده بواسطه حضور مدیران قدیمی منطقه است، چطور انتظار دارید که بدنه خدوم منطقه دل به کار بسپارند؟


وقتی چنین  تخلفی صورت می گیرد و آقای شهردار بازخواست نمی شود، آیا نباید به سیاسی کاری در شهرداری و شورای شهر شک کرد؟


جناب آقای حناچی


اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران:


چند ماه دیگر شما نیز از مسند قدرت خواهید رفت اما، در این ماه مبارک و در ایام شهادت عادل ترین عبدخدا، امیرالمومنین(ع) از شما درخواست داریم تا به دور از مباحث سیاسی و جناحی که سالهاست آفت مدیریت شهری شده، یکبار عادلانه بر عملکرد شهردار فعلی منطقه و مدیران وارداتی‌اش به‌درستی نظارت و بررسی نمایید؛ هنوز در میان اخبار منتشرشده از منطقه ۶، خبر فوت آن نوجوان درمقابل دیدگان والدین‌اش در پارک لاله، صرفا بخاطر بی درایتی آقای شهردار تازه است که خبر واکسن خواری منتشر می شود ..


امیدواریم که در این روزهای آخر حضورتان در مدیریت شهری، نشان دهید که برای حزب سیاسی خود کار نمی کنید و مردم هنوز ولی نعمتان شما هستند.


جمعی از پرسنل شهرداری منطقه شش تهران


انتهای پیام/۴۰۷۶/


انتهای پیام/

برچسب ها: منطقه 6
ارسال نظر
هلدینگ شایسته