دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قهرمانی دانشجویان واحد تبریز و میانه در مسابقات تکواندو و ووشوی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی

مسابقات قهرمانی ووشو و تکواندو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با شرکت ۱۱ تیم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا در منطقه آزاد ارس برگزار شد.
کد خبر : 57302

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا و اداره تربیت بدنی منطقه آزاد ارس برگزار شد که در پی رقابت نفسگیر ورزشکاران، دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد تبریز، جلفا و سراب مقام اول تا سوم را در رده بندی تیمی رشته ورزشی تکواندو و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد میانه، تبریز و مرند نیز مقام‌های اول تا سوم رشته ورزشی ووشو را به خود اختصاص دادند.


این مسابقات از صبح ۳۰ آذر به مدت یک روز با رقابت تعداد۵۴ دانشجوی پسر در اوزان مختلف از دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد جلفا، تبریز، سراب، شبستر ایلخچی، آذرشهر، مرند، مراغه، هشترود و میانه دردو رشته تکواندو و ووشو به برگزار شد و در پایان دررشته تکواندو به ترتیب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز با کسب ۴۸ امتیاز اول، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا با کسب ۳۴ امتیاز مقام دوم و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با کسب ۱۶ امتیاز مقام سوم این رشته را به خود اختصاص دادند.


همچنین در رشته ووشو نیز دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد میانه با کسب سه مدال طلا یک نقره و یک برنز مقام اول، تیم دانشجویان واحد تبریز با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز مقام دوم و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرند نیز با کسب یک مدال طلا و یک نقره یک برنز مقام سوم این رشته ورزشی را به خود اختصاص دادند.


مسئول تربیت بدنی واحد میانه اظهار کرد: این مسابقات با شرکت ۹ تیم از واحد‌های جلفا، تبریز، مرند، میانه، سراب، هشترود، هادی شهر، شبستر و مراغه و با حضور ۳۱ ورزشکار ا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جلفا برگزار شد.



تیم ووشو دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد میانه


حسین علیزاده گفت: ورزشکاران در اوزان ۹۰، ۸۵، ۸۰، ۷۵، ۷۰، ۶۵، ۶۰ و ۵۶ (در هشت وزن) به مدت دو روز به رقابت پرداختند که در ‌‌نهایت تیم واحد میانه با سه طلا حسین موسی‌زاده، عبدالعلی ابراهیمی و ابوالفضل قاسمی و مدال نقره احسان عسگری با اقتدار بر سکوی قهرمانی ایستاد.


علیزاده افزود: بعد از واحد میانه تیم‌های تبریز و مرند نیز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم ووشو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه با این قهرمانی توانست جواز حضور در مسابقات دانشجویان سراسر کشور را به دست آورد.


مسئول تربیت بدنی واحد میانه با توجه به اسامی تیم ووشو این دانشگاه بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، تیم ووشو واحد میانه را ابوالفضل قاسمی، عبدالعلی ابراهیمی، حسین موسی‌زاده و احسان عسگری به مربیگری مربی پرافتخار شهرستان و استان میثم فرضعلی‌پور و به سرپرستی قادر عزیزی تشکیل داده بود.


علیزاده تصریح کرد: حمایت‌های بی‌دریغ دکتر علی سلمان‌پور، رئیس و دکتر علی رسولی معاون اداری و مالی و دیگر مسئولان دانشگاه از دانشجویان ورزشکار و امر ورزش، منجر به نتیجه گرفتن تیم‌های ورزشی این واحد دانشگاهی و حضور تیم‌های کشتی فرنگی، تنیس روی میز، ووشو و در بخش خواهران مهسا چرمی و فخرالسادات ریاضی دو نماینده از این دانشگاه در تیم منتخب والیبال استان آذربایجان شرقی شده است.


آیین اختتامیه این مسابقات با تقدیم کاپ‌های قهرمانی تیم‌های اول تا سوم از سوی دکتر محمد حسین صادقی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا دکتر محمدپور رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی استان و همچنین وحید پلنگی مسئول تربیت بدنی منطقه آزاد ارس در سالن برگزاری این مسابقات برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته