دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 دی 1394 - 10:20
سخنگوی سازمان آتش‎نشانی در گفت‌وگو با آنا خبر داد:

حوادث شب گذشته سه کشته برجای گذاشت/ آتش‌سوزی در مجتمع تجاری اکباتان

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع دو حادثه تصادف در بزرگراه آیت الله سعیدی و جاده مخصوص کرج و همچنین حریق یک ساختمان تجاری در اکباتان خبر داد و گفت: در این حوادث سه نفر کشته و 6 نفر دچار آسیب دیدگی شدند.
کد خبر : 57270

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته اظهار کرد: در ساعت 6:12 دقیقه صبح امروز آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری واقع در خیابان اکباتان ابتدای خیابان ملت به سامانه 125 اعلام شد و مأموران 5 ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، خودروی تنفسی و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که در طبقه چهارم یک مجتمع تجاری انباری به وسعت 15 متر پر از ضایعات دچار حریق شده بود و شعله‌های آتش کمتر از دو دقیقه به تمام قسمت‌های ساختمان سرایت کرده بود. دو نفر در داخل انبار حضور داشتند که یک نفر از آنها در ابتدای آتش‌سوزی از فاصله 3 متری به بیرون انبار پریده و خارج شده بود اما متاسفانه یک فرد 40 ساله در پشت درهای انبار محبوس شده بود.


ملکی یادآور شد: آتش‌نشانان با شکستن قفل در ورودی انبار توانستند وارد محل شده و آتش را خاموش کنند اما متاسفانه با جسم سوخته مردی 40 ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس این فرد جان خود را از دست داده است.


تصادف یک دستگاه اتوبوس شهری با یک موتورسیکلت


وی همچنین از حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس شهری با یک موتورسیکلت در جاده مخصوص کرج خبر داد و گفت: در ساعت 19:11 دقیقه شب گذشته حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب کیلومتر 12 جاده مخصوص کرج به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد. موتور سیکلت دو راکب 29 و 34 ساله داشت که متاسفانه پس از تصادف، راکب 29 ساله به زیر چرخ‌های اتوبوس رفته بود و دیگری نیز به گوشه‌ای از جاده پرتاب شده بود و از ناحیه پا دچار آسیب‌دیدگی بود.


ملکی ادامه داد: پس از خروج مرد 29 ساله از زیر چرخ‌های اتوبوس مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است این عملیات در ساعت 19:50 دقیقه به پایان رسید.


تصادف پژو 206 با تریلر در بزرگراه آیت الله سعیدی


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران به حادثه تصادف دیگری در جنوب به شمال بزرگراه آیت‌الله سعیدی اشاره کرد و گفت: در ساعت 21:22 دقیقه شب گذشته این حادثه به سامانه 125 گزارش شد. در این حادثه یک دستگاه خورو 206 با 5 سرنشین با یک تریلر برخورد کرده بود که خوردو پژو به زیر تریلر رفته بود و هر 5 سرنشین داخل خودرو محبوس شده بودند.


وی افزود: آتش نشانان با برش قطعات خودرو توانستند سرنشینان را از داخل خودرو خارج کنند که به تایید اورژانس راننده 50 ساله جان خود را از دست داده بود و 2 خانم 15 و 45 ساله و همچنین دو مرد 35 و 12 ساله دچار آسیب دیدگی شده بودند که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند و در نهایت عملیات د رساعت 21:55 دقیقه به پایان رسید.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته