دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1400 - 19:01
زیاد النخاله:

اولویت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است نه انتخابات

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد: اولویت اصلی و اساسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین برگزاری انتخابات نیست، بلکه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.
کد خبر : 572354
زیاد النخاله

به گزارش گروه جهان خبرگزاری آنا،  «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی تأکید کرد: اولویت اصلی و اساسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین برگزاری انتخابات نیست، بلکه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.


بر اساس این گزارش، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی یادآور شد: برگزاری انتخابات در فلسطین با حضور رژیم صهیونیستی، به معنی امکان همزیستی با این رژیم است. وی با بیان اینکه نباید به یک رژیم جعلی مشروعیت بخشید، گفت که همه ملت فلسطین تحت بازداشت و اشغالگری قرار دارند.


النخاله در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش رژیم صهیونیستی برای سیطره بر اراضی و خانه های شهروندان فلسطینی در نقاط مختلف اشاره کرد و گفت: تنها راه مقابله با صهیونیستها ایستادن در برابر آنهاست.


پیش از این نیز، محمد نزال، عضو جنبش حماس در خصوص انتخابات فلسطین گفته بود: باید در مورد جایگزین‌های مناسب برای برگزاری انتخابات در قدس گفتگوهایی جامع انجام گیرد، به شیوه‌ای که مرکزیت، اهمیت و قداست این شهر نزد فلسطینیان مورد تاکید قرار گیرد و انتخابات نیز به بن‌بست نرسد.


انتهای پیام/4129/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته