دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1399 - 14:57
با حضور 200 شرکت‌کننده صورت گرفت؛

پایان سی و چهارمین استارت‌آپ‌ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ و‌ نقل/ 7 تیم و ایده کسب‌و‌کاری انتخاب شدند

اختتامیه سی و چهارمین استارت‌آپ‌ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ و‌ نقل (دومین مسابقه نوآفرینی ریلی‌شو) برگزار شد و این دوره به کار خود پایان داد.
کد خبر : 569964
b139dd46-9b93-4462-83ac-b632bcfdb04d.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، اختتامیه سی‌و‌چهارمین استارت‌آپ‌ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌و‌نقل (دومین مسابقه نوآفرینی ریلی‌شو) با حمایت مالی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و اجرا، تولید محتوا و هدایت دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری و با مشارکت بالای دانشجویان سراسر کشور و حضور بیش از 200 شرکت‌کننده به‌صورت حضوری و مجازی به مدت چهار روز و با حضور معاونان و مدیران کل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، فعالان حوزه حمل‌و‌نقل و نمایندگان و حامیان این رویداد در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار شد.


علی شهابی رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در این‌باره گفت: شرکت‌کنندگان در این رویداد که در چهار روز برگزار شد به بیان ایده‌های خود پرداختند که با توجه به نگاه حمایتی و پرورش مدیران آینده و بهره‌گیری از ایده‌های نوآوران در بخش صنعت حمل‌و‌نقل و با مساعدت سعید رسولی مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران هفت تیم و ایده کسب‌و‌کاری انتخاب شد.


رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با تأکید بر شرایط کرونا و محدودیت‌های برگزاری این رویداد عنوان کرد: به‌منظور افزایش انگیزه شرکت‌کنندگان هفت ایده برتر رتبه‌بندی شده و دو تیم نخست، دو تیم دوم و سه تیم سوم انتخاب شدند که جوائز آنان در سال 1400 و در محل ساختمان مرکزی راه آهن جمهوری اسلامی ایران اهدا می‌شود.


شهابی مهم‌ترین رسالت دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌و‌نقل واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری را ایجاد فضای نوین برای تبدیل علم به ایده و عمل و اجرای ایده‌های نوآورانه و افزایش پروژه‌ها و محصولات فناور مرتبط با حوزه حمل و نقل توسط جوانان مستعد و با انگیزه عنوان کرد.


مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی (ره) شهرری افزود: مهم‌ترین حامیان علمی و معنوی این رویداد استارت‌آپی صندوق اشتغال و کار‌آفرینی ایثارگران، کارگروه کسب‌و‌کارهای نوآفرین و مرکز دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر بوده است.


به گزارش آنا، تیم‌های نخست حاضر در این استارت‌آپ‌؛ وی‌ریل: متین حسنی، بهره‌گیری از هوش‌مصنوعی(OLA)عرشیا کوهی، تیم‌های دوم ریل تک امیر‌حسین حسنی، اپلیکیشن راه‌آهن امیرحسین نوروزی، تیم‌های سوم: یون‌شو حسین هاشملو، ریل‌تور: برهان شهبازی و رسم جهاد محسن نوذری تیم‌های منتخب و اسامی سرگروه‌های سی‌و‌چهارمین استارت‌آپ‌ ویکند شبکه‌های ارتباطی و حمل‌و‌نقل بودند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته