دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1399 - 10:16
توسط شهرداری تهران؛

پنجمین دوره لیگ بازی‌های رایانه‌ای در عید نوروز برگزار می‌شود

رئیس سازمان ورزش شهرداری گفت: پنجمین دوره مسابقات لیگ بازی‌های رایانه‌ای با جایزه ٢٠٠ میلیون تومانی در عید نوروز برگزار می‌شود.
کد خبر : 569588
photo_2021-03-08_09-58-25.jpg

به گزارش خبرنگار شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی محسنی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران با یک‌هزار و صد مکان ورزشی و مخاطب سه میلیونی شهروندان یکی از بزرگترین زنجیره‌های ورزشی کشور است.


وی افزود: بیش از 20 میلیون سانس در اختیار مردم قرار دادیم و ایستگاه‌های شهروندی در پارک بیش از یک‌هزار ایستگاه است که  بیش از ٧٠ درصد مخاطبان ورزش شهروندی را بانوان پوشش می‌دهند.


رئیس سازمان ورزش شهرداری گفت: در ایام کرونا با انتشار بیش از ٢٠٠ کلیپ در شبکه‌های اجتماعی و صدا و سیما تلاش کردیم امکان ورزش در خانه را فراهم آوریم؛ لذا تصمیم داشتیم 3 میلیون مخاطب ورزش شهروندی را به ورزش در خانه تشویق کنیم.


وی گفت: یکی از فرصت‌های ایجادشده فعالیت‌ برنامه‌های خانواده محور است و لذا چالش‌های پدر فرزندی و یا مادر فرزندی را راه‌اندازی کردیم؛ همچنین چهار دهکده ورزش مخصوص خانواده را در دست تاسیس داریم و در این دهکده‌ها خانواده‌ها موظف هستند با فرزندان خود فعالیت کنند.


محسنی گفت: برای نوروز ١۴٠٠ لیگ بازی‌های رایانه ای داریم که پنجمین دوره این مسابقات با جایزه ٢٠٠ میلیون تومانی برگزار می شود.


وی گفت: برگزاری مسابقات دارت دیپلمات‌ها یکی دیگر از فعالیت های نوروزی است.


انتهای پیام/4148/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته