دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1399 - 12:12
عضو شورای شهر تهران:

ادغام دو معاونت کمکی به سیستم شهرداری تهران نمی‌کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سیستم به یک روالی عادت کرده و ما می‌خواهیم آن را دگرگون کنیم؛ دگرگونی در ماه‌های پایانی دوره مدیریت شهری و ادغام دو معاونت شهرداری تهران کمکی به سیستم نمی‌کند.
کد خبر : 566421

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت نظری در جلسه امروز شورای شهر تهران در جریان بررسی ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراها و توسعه منابع انسانی اظهار کرد: با ادغام این دو معاونت به یک معاونت شامل 10 الی 20 نیرو نیست و بلکه حدود 200 نفر از نیروهای شهرداری را درگیر می‌کند.


وی ادامه داد: ماه‌های پایانی دوره مدیریت شهری را طی می‌کنیم و در چنین شرایطی این موضوع یک جراحی بزرگ است؛ این‌که طرح اصلاح ساختار که رد شد جراحی بزرگ بود و این ادغام جراحی کوچک درست نیست. هرگونه مواجهه با وضع موجود منابع انسانی جراحی بزرگ است.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: سیستم به یک روالی عادت کرده و ما می‌خواهیم آن را دگرگون کنیم؛ دگرگونی در ماه‌های پایانی دوره پنجم مدیریت شهری کمکی به سیستم نمی‌کند.


نظری با اشاره به این مطلب که برخی از حوزه‌های فعالیت‌های شهرداری با هم همپوشانی دارند، گفت: آنچه در این شرایط مطرح است این است که تا چه اندازه اقدام ما قابلیت اجرا دارد، چرا باید شورای شهر در این خصوص تصمیم بگیرد در صورتی‌که شورای اداری سازمان شهرداری می‌تواند آن را حل کند.


وی اذعان کرد: وقتی کار ساختاری انجام می‌دهیم نگاه مهندسی داشته و به بعد انسانی آن توجهی نداریم در حالی‌که منابع انسانی سرمایه ما است ولی دغدغه آن را نداریم.


این عضو شورای شهر تهران در پایان گفت: وقتی در امور زیرساختی به سرمایه انسانی توجه نمی‌کنیم سیستم را دچار شوک می‌کنیم.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته