دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1399 - 12:09
رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران مطرح کرد؛

توسعه ورزش تنیس در پهنه‌های جنوبی شهر تهران

رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران گفت: به دنبال این هستیم تا زمین‌های تنیس را در پهنه‌های مختلف شهر تهران به ویژه در مناطق جنوبی توسعه دهیم
کد خبر : 566123

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت نظری در مراسم بهره‌برداری از 15 زمین ورزشی در منطقه 19 شهرداری تهران که صبح امروز در بوستان ولایت برگزار شد با اشاره به این مطلب که در دوره فعلی مدیریت شهری تلاش شده تا فاصله شمال و جنوب شهر را کاهش دهیم، بیان کرد: خوشحال هستیم که با افتتاح ۵ زمین خاکی تنیس، این ورزش را در مناطق جنوبی شهر توسعه می‌دهیم. همچنین به دنبال این هستیم تا زمین‌های تنیس را در پهنه‌های مختلف شهر تهران به ویژه در مناطق جنوبی توسعه دهیم.


خاطرنشان کرد: شهروندان معمولاً گله‌مند هستند که بهره‌برداری از این زمین‌های ورزشی در اختیار بهره‌بردارانی قرار می‌گیرد که مبالغ بالایی برای استفاده از این امکانات برای مردم عادی در نظر می‌گیرند و امیدواریم این اتفاق در این مجموعه رخ ندهد.


رئیس کمیته ورزش شورای شهر تهران افزود: همچنین در منطقه ۱۹ ظرفیت برای توسعه ورزش‌های دیگر از جمله ورزش‌های ساحلی وجود دارد و امیدواریم مجموعه شهرداری نسبت به این حوزه ورزشی نیز توجه لازم را داشته باشند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته