دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون پژوهش و فناوری واحد ابهر: امروز باید تمام فعالیت‌های خود را بر مبنای پژوهش قرار دهیم

معاون پژوهش و فناوری واحد ابهر با بیان اینکه پژوهش باید به تولید علم بپردازد و امروز باید تمام فعالیت‌های خود را بر مبنای پژوهش قرار داد که هم زمینه تجاری داشته باشد و هم راهگشای چالش‌های جامعه از جمله آب و محیط زیست باشد، گفت: باید پژوهشگران و دانشگاهیان این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر : 56482

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی داودی در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر در سالن اجتماعات دانشکده علوم انسانی برگزار شد، با ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: اگر کسی از دنیا برود میراثش قلم‌ها و دوات اوست که شاید این حدیث امروز مصداق جامعه ماست.


وی معضلات اخیر جامعه از جمله چالش آب و چالش محیط زیست را یاد آور شد که می‌تواند بر زندگی مردم تاثیر بگذارد و باید نسل امروز بویژه پژوهشگران تدبیری برای اینکار داشته باشند.


دکتر موسی احمدی مدیر گروه آموزشی دکترای مدیریت واحد ابهر هم با تبریک هفته پژوهش به این موضوع که دانشگاه‌ها نیاز به مدیریت قوی پژوهشی از جمله مدیریت استراتژیک دارند و اینکه اکثر تحقیقات فقط در پایان نامه‌ها خلاصه می‌شوند، پرداخت.


مدیر گروه آموزشی مشاوره واحد ابهر به نمایندگی از استادان حوزه پژوهش در این مراسم گفت: شرایطی برای پژوهش ایجاد شده که عملیاتی نمی‌شود.


دکتر پویا منش افزود: در پژوهش باید کار گروهی انجام داد و پژوهش‌های فردی نتایج کار گروهی را ندارند و امیدوار شدند که فعالان حوزه پژوهشی اهتمام جدی در این امر داشته باشند.


در ادامه این مراسم از استادان و دانشجویان فعال حوزه پژوهش و اعضای گروه رباتیک واحد تجلیل به عمل آمد و با پخش کلیپی از فعالیت‌های پژوهشی واحد ابهر مراسم پایان یافت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته