دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 بهمن 1399 - 13:07
در جلسه آینده شورای شهر صورت می‌گیرد؛

دو معاونت شهرداری تهران ادغام می‌شوند

شورای اسلامی شهر تهران در جلسه آینده خود به بررسی موضوع بررسی ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی می‌پردازد.
کد خبر : 564348
AALI7907.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران فردا به بررسی ادامه «آیین‌نامه مصوبه شهر دوستدار سالمند» خواهد پرداخت.


پس از بررسی این طرح، «الزام شهرداری به ارائه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ در شهر تهران و پارکینگ‌های زیرسطحی با رویکرد مشارکتی» در دستور کار قرار دارد.


بنابر دستور شورای اسلامی شهر تهران در روز بیست و هشتم بهمن ماه، شورای شهر به بررسی دستورالعمل حصار کارگاهی در پروژه‌های ساختمانی، اساس‌نامه 19 سازمان وابسته به شهرداری تهران، تعیین و اخذ خسارت وسایل نقلیه باری در شهر تهران و ماده دوم تأمین منابع مالی پایدار سازمان آتش‌نشانی و راهکارهای ارتقاء کمی و کیفی تجهیزات و آموزش شهروندان را مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.


همچنین موضوع بررسی ادغام دو معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورا و توسعه منابع انسانی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران مورد بررسی خواهد گرفت.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

برچسب ها: شورای شهر تهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته