دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

فرزاد آشوبی: استقلال اهواز برای بقا در لیگ نیاز به معجزه دارد/ از کمترین امکانات هم محروم هستیم

هافبک آبی پوشان اهوازی گفت: استقلال اهواز دچار مشکلات روحی بزرگی شده است که فقط با همت مسئولان این مشکل حل می‌شود.
کد خبر : 56383

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته استقلال اهواز مقابل تراکتورسازی و و شکست دوباره این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: «در بازی برابر تراکتورسازی همه بچه‌ها نهایت تلاش خودشان را انجام دادند ولی در امر گلزنی ضعیف عمل کردیم. متاسفانه استقلال اهواز دچار بحران روحی بزرگی شده و خروج از این بحران با کمک مسئولان استان و مدیران باشگاه امکانپذیر است.»


وی ادامه داد: «باشگاه استقلال اهواز در تامین نیازهای اولیه باشگاه هم عاجز است. ما حتی یک زمین تمرین مناسب برای بازی نداریم. هر روز محل و ساعت تمرین ما تغییر می‌کند و ما باید گوش به زنگ باشیم که با ما تماس بگیرند و محل جدید تمرین را معرفی کنند. فقط مشکل بازیکنان استقلال اهواز مالی نیست و در مسائل ریز باشگاه هم که حق هر بازیکن است که در یک زمین اختصاصی تمرین کند، ما از این حق محروم هستیم.»


آشوبی در مورد تاثیر محرومیت علی حنطه در نتایج ضعیف استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر گفت: «مطمئنا حضور سرمربی یک تیم در زمان بازی، کنار نیمکت از نظر روحیه و راهنمایی بازیکنان تاثیر زیادی روی تیم می‌گذارد. در دو بازی اخیر هم نبود حنطه روی نحوه بازی ما تاثیرگذار بود. البته تصمیم کمیته انضباطی در مورد حنطه بسیار سخت‌گیرانه بود و برخورد سرمربی ما با داور در بازی مقابل فولاد مستحق این محرومیت نبود.»


بازیکن تیم استقلال اهواز در خصوص شانس بقای این تیم در پایان لیگ برتر افزود: «با این شرایطی که الان داریم هیچ شانسی برای بقا در لیگ نداریم و فقط یک معجزه می‌تواند شرایط را تغییر دهد؛ اما اگر مسئولان استان و مدیران باشگاه به فکر تیم باشند و امکانات حداقلی را برای ما فراهم کنند شاید بتوان در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته