دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1399 - 10:50
عضو شورای اسلامی شهر تهران:

شهرداری تهران مراکز بهاران را بی‌واسطه اداره کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری با در اختیار داشتن قدرت و نیروی انسانی در بحث مراکز بهاران، هزینه می‌کند بنابراین آن را بی‌واسطه اداره کند.
کد خبر : 562932

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ناهید خداکرمی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با بررسی لایحه «مجوز واگذاری حق بهره‌برداری ۸ مرکز بهاران به سازمان بهزیستی» اظهار کرد: شهرداری عنوان می‌کند در ارتباط با مراکز بهاران هزینه‌ای نمی‌کند در حالی‌که ساختمان 150 میلیارد تومانی را با ماهی حدود 50 میلیون تومان اجاره به بهزیستی واگذار کرده و هزینه می‌کنیم.


وی ادامه داد: با بازدیدهایی که از برخی مراکز مثل مرکز منطقه 5 انجام شد مشخص شده که از ظرفیت این مراکز به‌طور کامل استفاده نمی‌شود. ساختمان‌ها ارائه شده، اجاره‌ای گرفته نمی‌شود و هزینه‌ها بیش از پیش‌بینی بوده و می‌بایست به‌طور مناسب هزینه شود.


این عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: چرا شهرداری، زمین و ساختمان می‌دهد ولی می‌گوید که هزینه‌ای نشده است. هزینه فراوانی انجام شده ولی بهره‌وری آن کم است.


خداکرمی با بیان این‌که گروه هدف برای بازگشت به جامعه به خوبی مدیریت نشده است، گفت: براساس قانون شهرداری‌ها برای مدیریت مراکز بهاران نیازی به واسطه نیست. شهرداری با در اختیار داشتن قدرت و نیروی انسانی در بحث مراکز بهاران هزینه می‌کند بنابراین آن را بی‌واسطه اداره کند.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته