دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1399 - 13:49
دانشگاه همراه با انقلاب/96

دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به بزرگراه «راه کربلا» متصل شد

مدیرکل عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از دسترسی این واحد دانشگاهی به بزرگراه «راه کربلا» در ضلع شمالی دانشگاه پس از 15 سال پیگیری در ایام‌الله دهه فجر خبر داد.
کد خبر : 562373
photo_۲۰۲۱-۰۲-۰۷_۱۰-۲۴-۰۳.jpg

رضا خالقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه با گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: چند سال است موضوع بازگشایی در ضلع شمالی مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مطرح و از طریق مسئولان استانی، معاونت عمران سازمان مرکزی و معاون وزیر راه و شهرسازی پیگیری شده است؛ اما با توجه به قوانین و ضوابط سختگیرانه اداره کل راه و شهرسازی، پیگیری اتصال مسیر خروجی دانشگاه به بزرگراه به نتیجه نرسید.


وی با اشاره به روند اجرایی کار توضیح داد: پس از احداث دوربرگردان در منطقه چشمه سفید کرمانشاه، محدوده میدان آزادگان تا این دوربرگردان به حریم شهر اضافه و در اختیار شهرداری قرار گرفت و به‌دستور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه و با پیگیری مدیرکل حراست و مسئول املاک حوزه عمرانی، مجوز دسترسی به بزرگراه «راه کربلا» از شورای حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه و سازمان اوقاف کرمانشاه اخذ شد.


دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به بزرگراه راه کربلا متصل شد


مدیرکل عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه تأکید کرد: دسترسی واحد کرمانشاه با احداث سردر دوم از نظر ارتباطی و کاهش ترافیک شهرک متخصصان بسیار حائز اهمیت است و اکنون اجرای معبر و سردر جدید با همت و تلاش نیروهای حوزه عمران، حوزه خدمات و تدارکات دانشگاه و با استفاده از مصالح و تجهیزات موجود دانشگاه در حال انجام است که می‌توان تخریب دیوار و نصب در، تسطیح محوطه، ایجاد مسیر عبور آب محوطه و نصب پل روی آن، احداث سکو و نصب کانکس نگهبانی، رنگ‌آمیزی، تأمین آب، برق، نصب سیستم گرمایشی و سرمایشی نگهبانی و ... را ذکر کرد.


دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به بزرگراه راه کربلا متصل شد


دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به بزرگراه راه کربلا متصل شد


خالقی ادامه داد: تلاش ما این است که تا 22 بهمن 99 عمده عملیات عمرانی به پایان برسد که البته بازگشایی رسمی منوط به نصب علائم راهنمایی و رانندگی و نیز آسفالت معبر است؛ در بازدید سعید طلوعی شهردار کرمانشاه نیز اجرای آسفالت مسیر خروجی از ابتدای سال آینده به شهردار منطقه 8 ابلاغ شده  و همکاری شهرداری با دانشگاه قابل تجلیل است.


وی خاطرنشان کرد: ذکر این نکته ضروری است که با توجه به شرایط ویژه اقتصادی، هزینه انجام این پروژه مهم فقط 30 درصد هزینه واقعی بوده و حدود 70 درصد هزینه‌ها صرفه‌جویی شده است.


دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به بزرگراه راه کربلا متصل شد


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته