دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 بهمن 1399 - 16:41
توسط دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه؛

کنفرانس ملی ایده‌های خلاقانه در انرژی‌های پایدار برگزار می‌‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی دومین دوره کنفرانس ملی ایده‌های خلاقانه در انرژی‌های پایدارهای را به‌صورت مجازی برگزار می‌کند.
کد خبر : 560700
photo5814560187871245237.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه  برای فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی، هوشمند‌سازی تولید انرژی و به‌کارگیری ایده‌های خلاقانه در حوزه انرژی‌های پایدار به برگزاری دومین دوره کنفرانس ملی ایده‌های خلاقانه در انرژی‌های پایدارهای به‌صورت مجازی اقدام کرده است.


برگزاری این همایش فرصتی را پدید می‌آورد تا دانشجویان، استادان، صنعتگران و فعالان در این حوزه، نتایج تحقیقات خود را حول محورهای همایش به بحث و تبادل‌نظر بگذارند و از تجربیات و دانش یکدیگر بهره گیرند.


هدف از برگزاری این همایش، رشد هرچه بیشتر فرهنگ پژوهش و استفاده از دستاوردهای پژوهشی به‌منظور بهینه‌سازی و آینده‌سازی در مصرف انرژی‌های نو و پایدار است تا با ارائه نتایج مطالعات علمی انجام شده، هماهنگی بیشتری در فعالیت‌های مورد نظر صورت گیرد.


به گزارش آنا، این همایش هفت اسفند 1399 به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.‌ نخستین دوره کنفرانس ملی ایده‌های خلاقانه در انرژی‌های پایدارهای توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه سال 1397 برگزار شد که مورد استقبال دانشجویان، استادان و صنعتگران داخل و خارج کشور قرار گرفت.‌


انتهای پیام/4121/062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته