دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1399 - 09:26
آقامیری:

هنر خوشنویسی عامل وحدت در منطقه می‌شود/ استاد امیرخانی؛ گنجینه‌ زنده بشری

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی بیان کرد: باید هنر خوشنویسی را گسترش دهیم، چراکه این هنر می‌تواند عامل وحدت در منطقه شود و گسترش این هنر نیز یک وظیفه همگانی است.
کد خبر : 561828
1539686216-bx8y3661.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از پرند، نخستین انجمن مستقل خوشنویسان در دانشگاه‌های کشور با حضور محمدمهدی طهرانچی و محمودرضا آقامیری به‌صورت آنلاین و مهدی اقراریان و استادان برجسته خوشنویسی مانند  استاد غلامحسین امیرخانی، استاد امیراحمد فلسفی و الهه خاتمی و سایر استادان ایران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط‌کریم و سایر مسئولان شهری شهرستان رباط‌کریم از جمله فرماندار این شهرستان افتتاح شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با ارسال پیام تصویری به این مراسم، هنر خوشنویسی را هنر چشم‌نواز خواند و آن را عاملی مهم در توانمندی کشور دانست.


محمودرضا آقامیری عنوان کرد: باید هنر خوشنویسی را گسترش دهیم، چراکه این هنر می‌تواند عامل وحدت در منطقه شود و گسترش این هنر نیز یک وظیفه همگانی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این زمینه پیشرو است.


وی، استاد امیرخانی را از گنجینه‌های زنده بشری برشمرد و گفت دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و رباط‌کریم و سایر واحدهای استان تهران مشتاقانه مصمم هستند با توجه به رسالت دانشگاه در گسترش فرهنگ، این هنر چشم‌نواز بصری را  گسترش دهند.


مهدی اقراریان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز با بیان اهمیت هنر در زندگی انسان‌ها و نقش موثر آن در ترویج فرهنگ یک جامعه، زنده نگه داشتن هنر خوشنویسی را یک وظیفه دانست.


انتهای پیام/4078/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته