دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1398 - 09:37

فراخوان شرکت در پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان منتشر شد

فراخوان پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان با هدف ترویج هنر خوشنویسی و معرفی استعدادهای جوان و تجلیل از پیشکسوتان منتشر شد.
کد خبر : 411870
photo_2019-08-24_09-23-05.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، موزه هنرهای معاصر استاد صنعتی با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان، پنجمین سالانه خوشنویسی استان کرمان را در مهرماه 98 و با هدف ترویج هنر خوشنویسی و معرفی استعدادهای جوان و تجلیل از پیشکسوتان برگزار می‌کند.


هنرمندان خوشنویس ممتاز می‌توانند یک تا سه اثر جدید در اندازه‌های کمترین 35.50 و بیشترین 100.70 در قالب‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و نقاشی خط به صورت قاب گرفته و پاسپارتو شده را به دبیرخانه سالانه واقع در موزه هنرهای معاصر تحویل دهند.


آخرین مهلت ارسال آثار 15 شهریورماه و مراسم افتتاحیه نیمه اول مهرماه خواهد بود. آثار در هیچ نمایشگاهی نباید شرکت داده شده باشند و از هر نفر فقط یک اثر در نمایشگاه قرار خواهد گرفت.


آثار پس از کارشناسی به مدت 20 روز به نمایش درخواهد آمد و برگزاری کارگاه‌های تخصصی و نمایشگاه منتخب از استادان ملی از دیگر برنامه‌های سالانه است.


برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٠٣٤,٣٢٢٢١٨٨٢ و همراه ٠٩١٣٣٤١٦٢٦٨ محمدرضا مؤمنی مسؤل انجمن خوشنویسان کرمان تماس حاصل کنید.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته