دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1399 - 13:21
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس:

انس با قرآن جوانان را از انحراف و دسیسه دشمن حفظ می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس گفت: دشمن برای دور نگه‌داشتن جوانان از ارزش‌ها و باورهای اسلامی به انواع حربه‌ متوسل می‌شود و آنچه حقیقتاً می‌تواند جوانان را از دسیسه‌های خطرناک دشمن حفظ کند، انس با قرآن است.
کد خبر : 561168
IMG_4583.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نی‌ریز، محمدکاظم کاوه پیشقدم در مراسم گرامیداشت مرحوم محمدحسین زارع از کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز که در همایش پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت دهه فجر سال 1397 به رحمت ایزدی پیوست، اظهار کرد: دشمن برای ضربه به انقلاب و نظام اسلامی و دور نگه‌داشتن جوانان از ارزش‌ها و باورهای اسلامی به انواع حربه‌ها به‌ویژه از طریق فضای مجازی متوسل می‌شود و آنچه حقیقتاً می‌تواند جوانان را از انحرافات و از دسیسه‌های خطرناک دشمنان حفظ کند، انس با قرآن و به کار بستن فرمان‌های قرآن و و اهل‌بیت است.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس مرحوم محمدحسین زارع را فردی مؤمن و وظیفه‌شناس معرفی کرد و افزود: خاطراتی که با وی در دوران مسئولیتم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز داشتم را هرگز فراموش نمی‌کنم. آن مرحوم فردی متبسم و بامتانت بود و در همه حال متعهد به انجام وظایف محوله بود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته