دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 ارديبهشت 1398 - 03:35
معاون دانشگاه آزاد ممسنی:

زمینه انس بیشتر دانشگاهیان با قرآن و عترت فراهم شود

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی تأکید کرد: باید زمینه انس بیشتر دانشگاهیان با قرآن و عترت فراهم شود.
کد خبر : 380357
IMG_20190508_202830.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی، علی کریمی عضو هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با حکم سیروس حدادنیا رئیس این دانشگاه به مدت یک سال به‌عنوان معاون دانشجویی فرهنگی منصوب شد. حدود 20 مقاله و کتاب در کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی از کریمی ارائه و به چاپ رسیده است.


وی در گفتگو با خبرنگار آنا درباره  برنامه‌های خود در معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی اظهار کرد: با توجه به رویکرد رئیس جدید دانشگاه به امور فرهنگی و دغدغه وی در این زمینه، ترسیم سند جامع راهبردی فرهنگی، دانشجویی، توجه و تشویق نخبگان و مفاخر فرهنگی به‌سوی اهداف برای پیشرفت دانشگاه و اجرای طرح‌های فرهنگی دانش‌بنیان و توجه ویژه به گسترش و اشاعه فرهنگ نماز و مسائل مذهبی و تربیتی ازجمله اهدافی است که پیگیر و به‌دنبال آن هستیم.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی افزود: دانشگاه به‌عنوان مهم‌ترین مرکز تربیت و آموزش نیروی انسانی و پژوهش‌های بنیادی و کاربردی نماد پیشرفت و توسعه یک ملت در دنیای کنونی است و چنین بینشی به دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان اسلام مولود فرهنگی و علمی انقلاب اسلامی در این حوزه مدنظر است.


کریمی گفت: اصولاً کار فرهنگی و اجرای امور فرهنگی در هر نهاد کار ساده‌ای نیست؛ زیرا قسمت عمده مسائل فرهنگی حاصل ذهن افراد و اجرای درست مسائل و امور فرهنگی در سایه اصلاح شدن ذهن آنان است.


وی ابراز امیدواری کرد که خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی به‌تبع سایر دانشگاه‌ها با جهش حرکت عقلانی و با پیروی از آیین اسلام ناب محمدی در راستای پیشرفت و پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی حرکت و زمینه را برای ایجاد تمدن نوین اسلامی که با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی منافاتی نداشته باشد، مهیا کنند.


وی افزود: نخستین وظیفه ما گسترش و تعمیق فرهنگ اسلامی و ایرانی در دانشگاه هست و باید زمینه انس بیشتر دانشگاهیان با قرآن و عترت فراهم شود.


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی با تأکید بر ارزش‌های فرهنگی و جایگاه آن در دانشگاه و جامعه تصریح کرد: ارتقای سطح فرهنگی دانشگاهیان باید بر مبنای اصول نظام اسلامی و بیانات مقام معظم رهبری ازجمله گام دوم انقلاب باشد.


دانشگاه نماد پیشرفت کشور است

معاون جدید دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی روز گذشته با حضور رئیس و  جمعی از مدیران و معاونان این دانشگاه معرفی شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته