دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 18:09
گودرزی دیباج در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پرند:

نسبت گسترده هنر با دین اسلام سازنده سبک زندگی اسلامی است

رئیس مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در حاشیه همایش سبک زندگی اسلامی در مشهد مقدس عنوان کرد: نسبت گسترده هنر با دین اسلام سازنده سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر : 5598

به گزارش خبرنگار آنا، مرتضی گودرزی دیباج با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی پرند در مشهد مقدس گفت: قرار گرفتن در جمع دانشجویان و مشاهده نشاط، شادابی و سرزندگی ایشان در رقابتی که برای شرکت در مناظرات دانشجویی داشتند بهترین هدیه ای بود که از حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) گرفتم.


این هنرمند برجسته کشورمان افزود: مدت ها است شاهد حضور بانشاط و پرشور که همواره در صدر مطالبات مقام معظم رهبری بوده و هست، نبوده ام و امروز دانشجویان دانشگاه پرند در کنار حرم مقدس رضوی این خواسته معظم له را تحقق بخشیدند.


دیباج با تقدیر از این حرکت فرهنگی معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی پرند گفت: برنامه های فرهنگی دانشگاه در دوره جدید قابل مقایسه با گذشته نبوده و بطور قطع و یقین تحولی برخاسته از یک اراده مطلوب برای تغییر فضای امنیتی به نفع فعالیت های فرهنگی واجتماعی دانشجو هست.


وی که کارگاه هنر و امنیت ملی را در این همایش اداره می کرد، درباره برنامه این کارگاه توضیح داد: اگر فعالیت های دانشجویی در دانشگاه رابطه مستقیم با امنیت ملی داشته باشد، با گسترش فعالیت های هنری در دانشگاه می توانیم ضمن تحقق اهداف انقلاب فرهنگی در دانشگاه ها ظرفیت تازه ای برای توسعه امنیت ملی ایجاد کنیم.


این مدرس هنر در پایان خواستار توسعه فعالیت های هنری در دانشگاه شد و از مدیریت دانشگاه خواست تا با توسعه فضای آزاد فعالیت های هنری و فرهنگی در دانشگاه ها زمینه ساز رشد و تعالی فرهنگ دانشجویی در کشور باشند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته