دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 بهمن 1399 - 14:58
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان:

بخش تحقیق و توسعه اساس فعالیت صنعت است/ تأکید بر لزوم همکاری میان صنعت و دانشگاه

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: بخش تحقیق و توسعه اساسِ کارِ صنعت بوده و اگر این بخش وجود نداشته باشد، امور به‌خوبی پیش نخواهد رفت.
کد خبر : 559705
photo_2021-01-27_13-04-31 (3).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرانزلی، تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی و اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به امضا رسید.


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این نشست با اعلام آمادگی همکاری این اداره‌کل با دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: بخش تحقیق و توسعه اساسِ کارِ صنعت بوده و اگر این بخش وجود نداشته باشد، امور به‌خوبی پیش نخواهد رفت.


حمیدرضا آبایی با تأکید بر لزوم همکاری میان صنعت و دانشگاه افزود: باید در زمینه‌های مختلف کنار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی باشیم و این تعامل و همکاری دستاوردهای مطلوبی خواهد داشت.


استفاده مطلوب از توان علمی، تخصصی، آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه برای رفع نیازهای مطالعاتی و تحقیقاتی اداره‌کل بنادر و دریانوردی گیلان در زمینه‌های دریایی و بندری شامل ایمنی، تسهیل ترافیک، بهره‌وری و فناوری، سازماندهی و مدیریت، اقتصاد، قوانین و مقررات، محیط زیست، تأسیسات و تجهیزات و سازه‌های زیر‌بنایی و همکاری در برگزاری همایش‌ها و سمینارهای مشترک علمی-تحقیقاتی، نمایشگاه‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی  ازجمله مفاد و موضوعات تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی و اداره‌کل بنادر و دریانوردی گیلان است.


انجام خدمات مشاوره به درخواست اداره‌کل بنادر و دریانوردی، انجام خدمات مطالعاتی و امکان‌سنجی مورد‌ نیاز به درخواست اداره‌کل، استفاده متقابل از کتابخانه و اسناد علمی، انجام بازدیدهای متقابل علمی و همچنین انجام پروژه‌های تحصیلی دانشجویان، همکاری در انجام پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی در زمینه‌های مورد‌ نیاز اداره‌کل بنادر و دریانوردی و همکاری در انجام کارآموزی دانشجویان دانشگاه در حد ظرفیت از دیگر مفاد و موضوعات این تفاهم‌نامه همکاری است.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با 2 هزار و 300 دانشجو و 81 عضو هیئت علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته