دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 بهمن 1399 - 11:34

بازدید شهردار کرمانشاه از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بازدید کرد.
کد خبر : 559355
photo_2021-01-26_11-18-23.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه با حضور شهردار کرمانشاه و شهردار منطقه 8 این شهر، فعالیت‌های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه که پیش از این در جلسه شهرداری با مسئولان دانشگاه مطرح شده بود، مورد بازدید قرار گرفت.


از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی انجام‌شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با مساعدت شهرداری می‌توان بازگشایی سردر ضلع شمالی دانشگاه به سمت بزرگراه «راه کربلا» -که تأثیر زیادی در کاهش بار ترافیک ورودی اصلی دانشگاه دارد-، مساعدت شهرداری کرمانشاه برای آسفالت مسیر ماشین روی مزار شهدای گمنام دانشگاه و مسیر خروجی سردر شمالی مجتمع، مساعدت شهردار در مورد عوارض سالانه دانشگاه و مشارکت شهرداری کرمانشاه با ساخت مجتمع تجاری در دانشگاه را نام برد.


پیش از بازدید سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از پروژه‌های عمرانی سایت اصلی واحد کرمانشاه، وی با حضور در دفتر ریاست دانشگاه در نشستی با فرهاد گل‌محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.


سردار محمد طالبی از فرماندهان حماسه‌ساز سال‌های دفاع مقدس و سجاد یزدانی شهردار منطقه 8 کرمانشاه نیز  در این دیدار شهردار کرمانشاه را همراهی کردند.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته