دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 بهمن 1399 - 17:36

کمپین رپورتاژ آگهی چطور به سئو سایت کمک می کند؟

نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی بسیار مهم می باشد و باید به خوبی نوشته شود؛ اطلاعاتی در آن وجود داشته باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کرده و از تبلیغات معمولی گیراتر باشد.
کد خبر : 559208
2.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، طبق تجربه هایی که به دست آمده است نشان می‌دهد رپورتاژ آگهی به عنوان یک آگهی تجاری محسوب می شود که در قالب یک گزارش بوده است. زمانی که ما تبلیغات مان را به صورت رپورتاژ آگهی انجام می دهیم؛ برای خواننده و برای آگهی دهنده و البته برای منتشر کننده مزیت های بسیار ویژه ای را به همراه خواهد داشت پس هر سه گروه می توانند از این مزیت ها بهره مند گردند.


می توانید نمونه رپورتاژ آگهی را در این صفحه مشاهده نمایید .


زمانی که فردی در رسانه های پرطرفدار رپورتاژ آگهی را مشاهده می کند، قطعاً لذت می برد چون آنها رپورتاژ آگهی را به شکل یک تبلیغ مثل بنرها یا پاپ آب ها نمی بینند و تصور می کنند که با یک "خبر قابل استفاده " روبه رو هستند و اینگونه تصور می کنند که هرگونه اطلاعاتی که در حوزه خرید رپورتاژ آگهی به آن نیاز دارند در اختیارشان قرار گرفته است و آنها می‌توانند حالا به صورت آگاهانه تصمیم گیری شان را انجام بدهند.


برای مشاوره خرید رپورتاژ آگهی می توانید به آدرس اینترنتی https://reportaj.ir مراجعه نمایید و با مشاوران خبره رپورتاژ ادز در ارتباط باشید.


چگونه یک رپورتاژ آگهی نوشته شود؟


نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی بسیار مهم می باشد و باید به خوبی نوشته شود؛ اطلاعاتی در آن وجود داشته باشد که توجه مخاطب را به خود جلب کرده و از تبلیغات معمولی گیراتر باشد.


به نظر خوانندگان رپورتاژ آگهی بسیار مفید و سرگرم کننده به شمار می‌رود و برای آگهی دهندگان نیز یک ابزار قدرتمند محسوب می شود. آگهی دهندگان زمانی که از این نوع تبلیغ استفاده می کنند جلوه خاصی به تبلیغات شان می دهند که باعث می‌شوند کسب و کارشان از دیگر رقبا متمایز شود. این فرصت به وسیله رپورتاژ آگهی برای هر کسب و کاری حاصل می شود تا بتواند حیطه کسب و کار خود را به شکل یک خبر و مانند یک داستان توضیح بدهد البته از هرچه بگذریم نباید از این نکته غافل شویم که نوشتن و توضیح دادن کسب و کار برای مردم از چنین روشی با توجه به ساختار آن به یادماندنی تر می باشد.


وقتی مردم به صورت کامل با کسب و کاری آشنا شوند آن را به ذهن می سپارند و برای مدت زمان طولانی فراموش نمیکنند.


چگونه یک رپورتاژ آگهی مؤثر بنویسیم؟


· هیچ وقت تمام تلاش تان را بکار نبردید تا به تمام داستان مشتریان‌تان بپردازید.


· ایجاد چهره‌ای برای کسب‌وکارها را فراموش نکنید


· درباره‌ی چیزهایی بنویسید که برای خواننده‌گان جالب و جذاب باشد


· جذابیت و گیرایی از اصولی به شمار می رود که نادیده گرفتن آن میتواند شما را به هدف تان نرساند.


مزیت های رپورتاژ آگهی در یک نگاه


رپورتاژ آگهی مزیت های بی شماری را برای افراد به همراه می آورد؛ این نکته را به خاطر بسپارید محتواهای وب سایت های معتبر و خبرگزاری ها در دیگر وبسایت ها توسط رباتها منتشر می گردد و این کمک می‌کند که مقاله تان در چندین سایت و خبرگزاری وجود داشته باشد.


در واقع شما از یک منبع بک لینک نگرفته‌اید بلکه از چندین منبع استفاده نموده اید که همه در سئو سایت شما تاثیر جدی خواهند داشت. در خصوص بک لینک نیز باید بدانید کیفیت و ارزش یک بک لینک به اعتبار وبسایت لینک دهنده اختصاص خواهد داشت.


خوشبختانه مشتریان از نتایجی که از رپورتاژ حاصل شده بسیار خوشنود و راضی بوده اند که به صورت خلاصه می توان به موارد زیر اشاره کرد



  • شما با رپورتاژ آگهی امکان را بالا می برید که متن نوشته شده توسط خوانندگان به صورت کامل خوانده شود، پس احتمال اینکه بازدید بالایی داشته باشد نیز وجود دارد.

  • برای اینکه شما از این روش استفاده کنید، در مقایسه با روش‌های دیگر هزینه کمتری را می توان پرداخت کرد و البته که این هزینه را دور نریخته اید چرا که شما در وب سایت هایی برای خودتان تبلیغ کرده اید پرطرفدار و شناخته شده می باشند

  • تاثیر گذاری سئو را نباید فراموش کرد. زمانی که شما بک لینک را از وب سایتهای معتبر می گیرید در اصل سئو سایتتان را بهبود داده اید. چون وب سایت شما با رشد خوبی روبرو خواهد شد و شما این امکان را در رپورتاژ آگهی دارید که چند لینک فالورا ایجاد نمایید؛ این موضوع موجب می‌شود که بخشی از اعتبار صفحه ای که در آن اقدام به انتشار رپورتاژ کرده اید به صفحه تان انتقال داده شود و در نهایت سئو سایت شما نیز بالا برود

  • حضور در نتایج گوگل را باید از مزیت های اصلی رپورتاژ دانست. اگر همه چیز به خوبی انجام شده باشد و شما متن تان را به بهترین شکل نوشته باشید، زمانی که کاربر موضوع مرتبط با شما را در موتورهای جستجو سرچ می کند ممکن است مقاله شما جزو اولین نتایج باشد و این گونه هدایت مخاطبان هدف به سوی وبسایت شما صورت می گیرد و با هزینه بسیار مقولی توانسته اید به صورت طولانی مدتی برای خودتان تبلیغی را به بهترین شکل ایجاد کنید

  • برندسازی از دیگر مزیت های این روش محسوب می گردد؛ شما به دلیل اینکه در رسانه هایی تبلیغ می کنید که تعداد مخاطبان زیادی دارند موجب می‌شود تا با برند شما آشنایی بالایی پیدا کنند و افراد بیشتری برندتان را بشناسند.


تاثیر بک لینک ها


تاثیری که در بک لینک های آگهی وجود دارد، بسیار زیاد است و اثربخشی خوبی را نیز می توانند نشان بدهند:


۱ بک لینک های درون محتوا بسیار با ارزش هستند البته می‌تواند به روش های دیگری مثل لینک در کامنت نیز به وجود بیایند اما اثربخشی آنها بالا نخواهد بود این اثربخشی زمانی ارزش دارند که درون محتوا باشد.


2 بک لینک دائمی و فالو کمک می‌کند تا اعتبار وبسایت شما بالاتر برود و بک لینک از مزیت‌های رپورتاژ آگهی به شمار می‌رود؛ به صورت کلی بک لینک ها دو نوع هستند که شامل فالو و نو فالو می باشد


۳ گرفتن بک لینک از وب سایت های معتبر و بااعتبار از مزیت دیگر رپورتاژ اگهی است


۴ دریافت بک لینک زیاد از منابع متعدد


این نکته را به خاطر بسپارید محتواهای وب سایت های معتبر و خبرگزاری ها در دیگر وبسایت ها توسط رباتها منتشر می گردد و این کمک می‌کند که شما مقاله تان در چندین وب سایت متعدد وجود داشته باشد.


در اصل شما از یک منبع بک لینک نگرفته‌اید بلکه از چندین منبع استفاده نموده اید که همه در سئو سایت شما تاثیر جدی خواهند داشت. در خصوص بک لینک نیز باید بدانید کیفیت و ارزش یک بک لینک به اعتبار وبسایت لینک دهنده اختصاص خواهد داشت.



انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب