دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1399 - 14:11
با حضور مسئولان دانشگاهی؛

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دماوند معرفی شد

معاون جدید توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور رئیس این واحد دانشگاهی معرفی شد.
کد خبر : 557117
photo_2021-01-16_14-08-48.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، صبح امروز با حضور محمود صفری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی از تلاش‌های رضا نهاوندی در کسوت معاون اداری مالی(توسعه مدیریت و منابع) قدردانی و خسرو امیری‌زاده جایگزین وی شد.


صفری در این مراسم با تسلیت ایام فاطمیه و قدردانی از تلاش‌های انجام شده در دوران مسئولیت نهاوندی اظهار کرد: دوران فعالیت وی درخور توجه و قابل‌ تجلیل است؛ چرا‌که توسعه دانشگاه در ابعاد مختلف و ساخت‌و‌سازهای فراوان در این دوره صورت پذیرفت.


وی با تأکید بر سوابق اجرایی قابل توجه امیری‌زاده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: وی دارای سوابق خوب علمی و اجرایی است و امیدوارم با تجربه مدیریتی پر‌باری که در واحد گرمسار داشته در مسئولیت جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند موفق باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در توصیه‌هایی به معاون جدید توسعه مدیریت و منابع این واحد دانشگاهی ارائه و بیان کرد: اخلاق‌مداری، تعامل و تکریم ارباب رجوع، توجه به صرفه‌جویی، انجام به‌موقع کار دانشجویان، جذب رشته‌های جدید، نظارت بر کارکنان و توجه به جذب دانشجو ازجمله خواسته‌ها از این حوزه  است.



صفری ادامه داد: پیگیری به‌موقع کارها در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و منطقه، کمک به توسعه مدارس سما و حمایت بیشتر از فعالیت‌های فرهنگی از دیگر انتظارها از معاون جدید است.


 امیری‌زاده هم با قدردانی از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: به سهم خود از تلاش‌های نهاوندی تشکر می‌کنم و آماده استفاده از تجربیات و رهنمودهای او هستم.


امیری‌زاده ادامه داد: دغدغه اصلی مثمربودن است نه صرفاً حضور داشتن در یک پست و مسئولیت؛ امیدوارم با کمک همکاران دانشگاه و با تجربه‌ای که از دوران مسئولیت خود در معاونت اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد واحد گرمسار داشته‌ام، بتوانیم این مرکز علمی را حفظ و گسترش دهیم.


به گزارش آنا، خسرو امیری‌زاده دارای مدرک دکتری کامپیوتر(هوش مصنوعی) و عضو هیئت علمی و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار است و تجربه فعالیت در سمت معاونت اداری مالی این دانشگاه  را در کارنامه دارد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته