دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش فیلم «پنجره باز» به کارگردانی افشین رضایی و تهیه‌کنندگی علی مصفا در خانه هنر و فرهنگ آدینه

فیلم « پنجره باز» تازه‌ترین ساخته افشین رضایی فردا، سه شنبه 24 آذر ساعت 20:30 در این مجموعه به نمایش در می‌آید و بعد از نمایش فیلم عوامل با تماشاگران به گفت‌وگو نشسته و به سوالات آنان پاسخ خواهند داد.
کد خبر : 55680

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی خانه هنر و فرهنگ آدینه، فیلم کوتاه «پنجره باز» عنوان داستانی به همین نام نوشته هکتور هیو مونرو (ساکی) است که علی مصفا فیلمنامه «پنجره باز» را بر اساس آن به نگارش در آورده و همچنین تهیه‌کنندگی این فیلم کوتاه را بر عهده دارد.


«پنجره باز» داستان مردی کم حوصله است که در شهری شلوغ زندگی می‌کند و از دود، ترافیک و شلوغی زندگی شهرنشینی خسته شده است. او به پیشنهاد خواهر خود از شهر بیرون می‌رود و در خانه‌ای ویلایی که متعلق به دوست خواهرش است زندگی می‌کند. مرد در آن خانه با حوادث عجیب و غریبی مواجه می‌شود.


افشین رضایی که به عنوان دستیارکارگردان با فیلمسازانی چون کیومرث پوراحمد، مهدی فخیم‌زاده، صفی یزدانیان و رفیع پیتز همکاری داشته پیش از این فیلم کوتاه «یکی از آن بالا تو را میبیند» را مقابل دوربین برده بود.


آیدین بهنامیان، سونیا اسپهرُم، سهی بانو ذوالقدر، رها زحمتکش، بهاران بنی احمدی، علی فیروز، سالار دریامج و مهرداد زحمتکش از جمله بازیگران این فیلم کوتاه هستند.


خانه هنر و فرهنگ آدینه درکنار برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلف، برنامه نمایش فیلم‌های تحسین شده ایران و جهان را به صورت هفتگی، در دستور کار خود دارد.


نشانی : تهران – خیابان کریم خان زند – خیابان آبان جنوبی(شهید عضدی) – پلاک هفت


تلفن تماس : 88916044 – 88903823


علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پیج اینستاگرامی خانه هنر و فرهنگ آبان به نشانی www.instagram.com/adineh_art مراجعه نمایند.
به علت ظرفیت محدود خواهشمند است کلیه علاقه‌مندان حضور خود را به صورت تلفنی هماهنگ نمایند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب