دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه اهر:

مشکلات اجتماعی باعث دورشدن جوانان از معنویت شده است

امام جمعه اهر عنوان کرد که برخی از مشکلات اجتماعی در جامعه امروزی باعث دورشدن جوانان از معنویت شده است.
کد خبر : 556787
2.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در مراسم ختم قرآن دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر در جمع استادان و کارکنان اظهار کرد: اگر جوانان ما سیره، زندگانی و آموزه‌های معنوی آن حضرت فاطمه زهرا(س) را برای خود الگو قرار دهند، مطمئناً  زندگی  موفقی خواهند داشت؛ اما برخی مشکلات اجتماعی در جامعه امروزی ما باعث دورشدن جوانان از معنویت شده است.


وی تأکید کرد: دستگاه‌های فرهنگی باید زندگانی و سیره و روش آن حضرت را برای جوانان و نسل امروز بازگویی کنند و با راهکاری مناسب زمینه جذب قشر جوان را به مسائل معنوی فراهم کنند.



امام جمعه اهر با اشاره به سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید وارسته نماد اقتدار و سربلندی ایران اسلامی بود که نام جمهوری اسلامی را در دنیا طنین‌انداز کرد.


حاجی‌زاده افزود: نام شهید سردار سلیمانی لرزه‌ای بر جان دشمنان و آرامش و اقتداری برای دوستداران نظام و انقلاب در سراسر جهان بود، دشمن با خیال خود فکر کرده است که با شهادت این دلیرمرد، راه او و محور مقاومت خاموش خواهد شد؛ اما زهی خیال باطل که تربیت‌یافتگان مکتب شهید سلیمانی هر یک به‌عنوان یک سردار و پاسدار نظام و انقلاب ادامه‌دهنده راه آن عزیز سفرکرده خواهند بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته