دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امام جمعه اهر تأکید کرد؛

ضرورت بهره‌گیری از تجربیات جامعه حوزوی و دانشگاهی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی

امام جمعه اهر بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات جامعه حوزوی و دانشگاهی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی تأکید کرد.
کد خبر : 549342
index.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در مراسم گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد بر ضرورت توسعه همکاری علمی و فرهنگی معنوی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها تأکید کرد.


وی با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تفرقه بین این دو نهاد علمی و فرهنگی گفت: متأسفانه دشمنان نظام و انقلاب در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی سرمایه‌های بزرگ نظام را نشانه گرفته و با شهادت اندیشمندانی همچون شهید مفتح و شهید مطهری به زعم خود سعی در تضعیف استوانه‌های نظام و انقلاب داشته‌اند، اما زهی خیال باطل که هرگز به اهداف پلید خود نرسیدند.


امام جمعه اهر افزود: در این راستا دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر راه‌اندازی و تلاش شده از تجربیات جامعه حوزوی و دانشگاهی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی و اعتلای فرهنگی جامعه استفاده بهینه شود.


رئیس دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه اظهار امیدواری کرد که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری با بهره‌مندی استادان حوزه و دانشگاه و هم‌اندیشی مناسب ضمن تقسیم کار برای تحقق منویات معظم‌له قدم‌های اساسی برداریم.


به گزارش آنا، در پایان این مراسم محمدرضا کاظمی و فرزانه گلی‌زاده به عنوان برگزیدگان فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با تقدیم لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته