دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

مدیرعامل سیاه‌‌جامگان: علی دایی بالاتر از قانون نیست/ قضات کمیته انضباطی حقانیت خود را زیر سوال نبرند

محمدرضا عباسی گفت: قانون برای همه افراد یکی است و چون که علی دایی سرمربی صبا است نباید رای کمیته انضباطی به نفع این باشگاه صادر شود.
کد خبر : 55555

بعد از بازی سیاه جامگان مقابل صبای قم و اعتراض تیم مشهدی به حضور غیرقانونی فرید کریمی در ترکیب صبا، کمیته انضباطی این بازیکن را تا اطلاع ثانونی از حضور در میادین فوتبال محروم کرد. با توجه به محرومیت کریمی، باشگاه سیاه جامگان شکایتی مبنی بر تغییر نتیجه دیدار این تیم مقابل صبا به کمیته انضباطی ارسال کرد.


محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد جلسه کمیته انضباطی در خصوص رای بازی سیاه جامگان و صبای قم اظهار کرد: «بعد از بازی هفته سیزدهم سیاه جامگان مقابل صبای قم، ما شکایت خودمان را مبنی بر استفاده صبا از این بازیکن به کمیته انضباطی اعلام کردیم. کمیته انضباطی هم این بازیکن را تا اطلاع ثانوی از فعالیت فوتبالی محروم کرد. جلسه کمیته انضباطی در مورد نتیجه بازی ما مقابل صبا عصر امروز برگزار می‌شود و کاملا روشن و واضح است که 3 امتیاز این بازی باید به نفع تیم ما باشد.»


عباسی در خصوص نحوه اجرای قانون توسط کمیته انضباطی و مسوولان این کمیته گفت: «قانون باید برای هم به صورت یکسان اجرا شود و اگر در چنین مواقعی رای برخلاف قانون صادر شود، باید به حقانیت قضات این کمیته شک کرد. البته با شناختی که از رئیس کمیته انضباطی دارم مطمئن هستم که رای صادر شده در مورد این بازی کاملا عادلانه و طبق قانون است. مطمئن هستم قضات کمیته انضباطی حقانیت خود را زیر سوال نمی‌برند.»


وی در مورد ادعای علی حنطه مبنی بر حمایت فدراسیون فوتبال از علی دایی و تاثیر حضور سرمربی تیم صبا در رای اعلام کمیته انضباطی خاطرنشان کرد: «علی دایی بزرگ فوتبال ایران است و احترامش برای همه فوتبالی‌ها واجب است اما قانون برای همه افراد یکی است و چون که دایی سرمربی صبا است، نباید رای به نفع این باشگاه صادر شود. خود دایی هم به قانون احترام می‌گذارد و می‌داند که بالاتر از قانون نیست.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته