دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان «استارت‌آپ شوی ایده‌های نوآورانه» در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز نفرات برگزیده سومین «استارت‌آپ شوی ایده‌های نوآورانه آموزشی» را معرفی کرد.
کد خبر : 554090
photo_2021-01-04_11-00-07.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تبریز، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و کمیته دانشجویی توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه در مراسمی سومین «استارت‌آپ شوی ایده‌های نوآورانه آموزشی» را برگزار و نفرات برگزیده آن را معرفی کرد.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز، ایده‌پردازی و خلّاقیت را از قابلیت‌های مهم انسان برای ایجاد ارزش دانست و به آنا گفت: دوره ایده‌پردازی به سبک سنتی سپری شده و اکنون باید با تکنیک‌های ابتکاری و لذت‌بخش به دنبال تفکر خلّاقانه برای خلق ایده‌های جالب و بهتر باشیم.


فاتح‌علی عیدی بر ضرورت کشف و بهره‌مندی از ایده‌های نوآورانه دانشجویان از طریق رویداد استارتاپ‌شو  تأکید کرد و افزود: برگزاری رویدادها، مسابقات علمی و جشنواره‌های ایده‌پردازانه به اشاعه فرهنگ خلّاقیت در دانشگاه و حتی جامعه کمک کرده و بستر مناسبی برای شناسایی افراد مستعد، پرورش ایده‌ها و تبادل اطلاعات دانشجویان به منظور حل مسئله است.


وی با اشاره به بررسی اولیه بیش از 45 ایده شرکت‌کننده در این رویداد توسط تیم داوری اشاره و بیان کرد: در اختتامیه سومین رویداد «استارت‌آپ شوی ایده‌های نوآورانه آموزشی»، 10 ایده برتر توسط دانشجویان ارائه شد که داوران با توجه به الگوهای داوری آنها را مورد سنجش و امتیازدهی قرار دادند.


رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در نهایت ایده «آموزش مراقبت از سالمندان از طریق بازی (old you) شلاله آقایی، ایده راه‌اندازی دوره تطبیق مجازی» (Virtual Adaptation Period)، سارینا امینی‌زاده، شلاله آقایی و ایده آموزش مراحل رشد و تکامل کودکان به شیوه بازی‌سازی Gamification، آرزو رسولی دهبکری به عنوان ایده‌های اول تا سوم انتخاب و معرفی شدند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب