![برج فناوری و نوآوری اصفهان به بهرهبرداری رسید](/client/themes/fa/main/img/defultpic.png)
جزییات نامه انتقادی کمیسیون آموزش مجلس به وزرای علوم و بهداشت
![CBE22167-A48A-43DC-9F6F-DEE640E83695.jpeg](/c-files/old/1399/10/15/637453454662842298.jpeg)
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجتالاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نامهای انتقادی از سوی کمیسیون آموزش مجلس خطاب به وزرای علوم و بهداشت درباره آموزش مجازی برخی رشتههای دانشگاهی ارسال شده است.
وی درباره جزئیات این نامه افزود: در این نامه به این وزرا متذکر شدهایم که در برخی رشتههای دانشگاهی آموزش مجازی معنا ندارد که آموزشها مجازی باشد زیرا آموزشهای دانشجویان این رشتهها باید عملی و حضوری و با تمرکز بیشتر دنبال شود.
فلاحی اظهار داشت: آموزشهای دانشگاه فنی و حرفهای و دانشگاه علوم پزشکی نبایستی مجازی باشد و به نظر میرسد دانشگاهها با دنبال کردن این روش در امر آموزش تخلف کرده و منجر به ضعف آموزشی دانشجویان شدهاند؛ دانشجویان پزشکی باید در بیمارستان، آزمایشگاه و بالای سر بیمار حاضر شده و عملاً آموزش مجازی آنها معنا ندارد.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: وزارت بهداشت و وزارت علوم باید درباره آموزش برخی رشتههای دانشگاهی به صورت مجازی تجدیدنظر کنند و این آموزشهای بایستی حضوری باشد.
انتهای پیام/۴١۵١/
انتهای پیام/