دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سراب:

شهادت سردار سلیمانی روحیه وحشیگری آمریکا را نمایان کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب گفت: ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روحیه وحشیگری و ناجوانمردی آمریکا و غرب را بیش‌ از پیش نمایان کرد.
کد خبر : 553737
photo6020592414760217460.jpg

جعفر نهری‌اقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در سراب با گرامیداشت سالگرد حماسه 9 دی و تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش گفت: شهادت وی پاداش سال‌ها مجاهدت در راه مقاومت و مبارزه با استکبار بود که روحی تازه به نیروی مقاومت آزادیخواهان و استکبارستیزان جهان بخشید و روحیه وحشیگری و ناجوانمردی آمریکا و غرب را بیش‌ازپیش نمایان کرد.


وی حاج قاسم سلیمانی را اسطوره مجاهدت و مبارزه علیه تروریسم جهانی و نماد بارزی از عزت، غیرت، اخلاص، دفاع از مظلومین جهان و استکبارستیزی دانست و افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌یافتگان مکتب حسینی و نهضت امام خمینی(ره) بود که همه عمر خود را در راه خدا و خدمت به مظلومان گذراند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب گفت: بدون تردید، فرزندان امت اسلامی و شاگردان بیشمار آن سردار اخلاق و ایمان راه پرفضیلتی که بر آسمان مقاومت و دفاع از مظلومان جهان ترسیم کرده بود را با شایستگی و جدیت بیشتر ادامه خواهند داد. یقیناً پرچمی که سردار دل‌ها و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.


نهری‌اقدم تشییع عظیم، میلیونی و به یادماندنی سردار سلیمانی در ایران و عراق را یادآور شد و از آن به‌عنوان نشانه وحدت مسلمانان در راه مقاومت و مبارزه با دخالت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی یاد کرد و ادامه داد: خون پاک و شهادت پرافتخار این سردار بزرگ شاهدی بر درستی گفتمان مقاومت و الگوی نیکویی برای نسل جوان در بستر گام دوم انقلاب خواهد بود.


وی خاطرنشان کرد: نهضت مقاومت گرچه سیدالشهدای خود را اهدا کرد؛ اما این سرزمین شاهد رویش حاج قاسم‌ها در گام دوم انقلاب خواهد بود که قوی‌تر از این گفتمان دفاع کرده و مایه عزت نهضت و شکست دشمنان خواهند بود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان با آرمان‌ها و سلوک آن شهید و یاران بزرگوارش در راستای بصیرت افزایی، ولایت مداری و داشتن روحیه انقلابی نسل جوان دانشگاهی خبر داد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته