دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حجت‌الاسلام حیدرزاده:

تقوای سردار سلیمانی موجب خلق مکتب شد

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند گفت: اگر تقوا داشته باشیم همه مسائل حل می‌شود و نتیجه تقوا بود که سردار سلیمانی رشد یافت به شهادت رسید و مکتب خلق کرد.
کد خبر : 553669
photo_2020-1555555555555552-30_15-48-32.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرند، حجت‌الاسلام حسن حیدرزاده در مراسم  سالگرد شهادت سردار شهید حاجی قاسم سلیمانی که در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند برگزار شد، اظهار کرد: یکی از راه‌های رسیدن به بصیرت تقواست و اگر تقوا داشته باشیم، تمام مسائل حل می‌شود و نتیجه تقواست که سردار سلیمانی رشد یافت به شهادت رسید و مکتب خلق کرد و مقام معظم رهبری او را ستود و لقب شهید خوشبخت به او داد.


وی بصیرت را سیره سردار شهید سلیمانی و رمز پیروزی ۹ دی دانست و افزود: بصیرت به معنای آگاهی علمی، انسجام و وحدت ملی و دشمن‌شناسی است و شهیدان نافذ با بصیرت و خون خود پایه‌های انقلاب را امضا کرده و سند ماندگار انقلاب اسلامی ایران هستند.


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه مرند با بیان حماسه 9 دی گفت: یوم‌الله 9 دی، آغاز فصلی نوین در تعمیق و تجلی پیوند امت اسلامی با آرمان‌های بلند امام راحل و تبعیت از مقام عظمای ولایت و رهبری بود.


حیدرزاده بیان کرد: ۹ دی ملت ایران با بصیرت و ولایتمداری خود همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و حماسه‌ای دیگر آفریدند. مردم بابصیرت و انقلابی پای انقلاب ایستادن و ولایتمداری خود را اعلام کردند و ولایت‌فقیه ستون فقرات نظام اسلامی است.



وی با تشریح مصداق‌های افراد بابصیرت در آیات و روایات عنوان کرد: توحید و بصیرت سرچشمه رسیدن به خداست و بصیرت دانایی صرف نیست؛ بلکه دانایی همراه با باور و ایمان قلبی است از این رو موجب هدایت و رسیدن انسان به قرب الهی می‌شود.


این استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد: مکتب حیات‌بخش اسلام می‌آموزد که در صحنه‌های زندگی، پیروی‌ها، حمایت‌ها، دوستی‌ها، دشمنی‌ها و موضع‌گیری‌ها بر اساس شناخت عمیق و بصیرت عمل کنیم و با یقین و اطمینان به‌درستی کار و حقانیت مسیر و شناخت خودی و بیگانه و حق و باطل گام برداریم.


حیدرزاده بصیرت را سرچشمه نور دانست و تأکید کرد: بصیرت وابسته به نور حق است، همان‌گونه که با نور ظاهری، می‌تواند ببیند با نور حق چشم باطنی انسان می‌تواند به حقایق امور پی ببرد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته