دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مهمان‌نواز خبر داد:

نخستین جشنواره ایده‌های بر‌تر در واحد مراغه برگزار می‌شود/ مهلت ارسال آثار تا 24 آذر

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برنامه‌های هفته پژوهش این واحد دانشگاهی را اعلام کرد.
کد خبر : 55371

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر یوسف مهمان‌نواز گفت: اعلام آمادگی استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه برای هر چه پربارتر برگزار شدن برنامه‌های هفته پژوهش و ارائه مقاله و برگزاری سخنرانی‌های متعدد در این واحد، ما را بر آن داشت که در هر چه بهتر برگزار شدن این هفته و اهتمام در حمایت از نخبگان، مخترعان و پژوهشگران این دانشگاه قدم برداریم.
وی افزود: کارگاه‌های آموزشی، بازدید دانش آموزان مدارس از اماکن و امکانات دانشگاه برای آشنایی با توانمندیهای آن، بازدید دانشجویان از پروژه‌ها، میزگردهای علمی، سخنرانی‌های متعدد علمی و برگزاری جشنواره ایده‌های بر‌تر در طول هفته پژوهش از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
مهمان‌نواز با توجه به برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و نرم افزار در طول هفته پژوهش، خاطرنشان کرد: تجلیل از پژوهشگران بر‌تر و فعالان پژوهشی واحد، رونمایی از کتاب‌های جدید منتشره دانشگاه، قدردانی از اعضای شورای پژوهشی و شورای انتشارات واحد، قدردانی از فعالان پژوهشی در حوزه کارکنان واحد، تجلیل از پایان‌نامه بر‌تر، اعضای فعال انجمن‌های علمی و اعضای بر‌تر باشگاه پژوهشگران جوان از سایر برنامه‌های این دانشگاه است.


معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی مراغه افزود: برگزاری نخستین جشنواره ایده‌های بر‌تر با تأکید بر پتانسیل‌های شهرستان مراغه از برنامه‌های ویژه این هفته است که با حمایت‌های فرمانداری شهرستان ویژه مراغه، شهرداری و پژوهش سرای دانش‌آموزی مراغه، ۲۸ آذر جاری برگزار خواهد شد.


این مسئول ادامه داد: پیرو استقبال دانشجویان و دانش‌آموزان مدارس آموزش و پرورش، مهلت ارسال مقالات و ایده‌های بر‌تر به این جشنواره تا ۲۴ آذر تمدید شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته