دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 دی 1399 - 15:00
گل‌محمدی عنوان کرد؛

جذب 3 هزار و 500 دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اخلاق خوب و برخورد مناسب را از مهم‌ترین عوامل موفقیت این دانشگاه در جذب 3 هزار و 500 دانشجو در سال جدید دانست.
کد خبر : 551870
photo_2020-12-27_14-27-00.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمانشاه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه با حضور حجت‌الاسلام مرتضی جلیلی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان و معاونان حوزه‌های مختلف، دو نفر از کارکنان حوزه‌های آموزش و مالی این دانشگاه تجلیل شدند.


 فرهاد گل‌محمدی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد کرمانشاه، دانشگاه را محیطی آموزشی، پژوهشی و فرهنگی با رسالت‌های اجتماعی معرفی کرد و با قدردانی از تلاش‌های اصغر صفری مسئول ثبت‌نام واحد کرمانشاه در ترم مهر و حمید نقش‌بندی رئیس اداره طرح و برنامه و بودجه واحد کرمانشاه بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و رسیدن به اهداف عالی دانشگاه تأکید کرد.


وی با بیان این موضوع که امروز وظیفه دانشگاه و جامعه دانشگاهیان با توجه به شرایط ویژه کشور و شیوع کرونا بسیار حائز اهمیت است، تأکید کرد: باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا با ثبت‌ نام آسان، غنای کلاس‌های آموزشی مجازی و رونق پژوهش و فناوری، پاسخگوی دانشجویان و جامعه در پرورش دانش‌آموختگان با سواد و تحویل آنها به بخش‌های مختلف کشور باشیم.


گل‌محمدی با تأکید بر  اهمیت کار و تلاش ویژه در مسیر تعالی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: هرکدام از ما به دانشگاه و کارمان ادای دین داریم و باید در مسیر تأمین هزینه‌های دانشگاه و درآمدزایی آن مؤثر باشیم؛ چراکه دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه غیرانتفاعی است و باید هزینه‌های مالی خود را تأمین کند.


نشست هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه


دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه اخلاق خوب، برخورد مناسب و روی گشاده از مهم‌ترین عوامل موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در جذب بیش از 3 هزار و 500 دانشجو در سال جدید بوده است، خاطرنشان کرد: اصغر صفری به‌عنوان مسئول ثبت‌ نام و همکاری گروهی بخش‌های مختلف دانشگاه با آنان در این امر بسیار دخیل بوده است.


وی بر هدفمندی برنامه‌های دانشگاه نیز تأکید کرد و ادامه داد: باید بلندمدت فکر کنیم و برای آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم؛ چراکه دانشجویان امانتی در دست ما هستند و موظفیم برای امروز و آینده آنان محیط امنی را فراهم کنیم و حمید نقشبندی رئیس اداره طرح و برنامه و بودجه واحد کرمانشاه با  همکاری گروهی معاونان و مدیران دانشگاه و حوزه‌های مختلف در تنظیم بودجه مناسب با 90 تا 100 درصد تحقق و کمترین انحراف در این امر تأثیرگذار بوده است.


به گزارش آنا، در پایان این جلسه از تلاش‌های اصغر صفری مسئول ثبت‌نام واحد کرمانشاه در ترم مهر و ثبت‌ نام نزدیک به 3 هزار و 500 دانشجوی ورودی جدید و حمید نقشبندی رئیس اداره طرح و برنامه و بودجه واحد کرمانشاه به‌دلیل تنظیم بودجه واحد کرمانشاه به‌نحوی مطلوب و مورد تأیید سازمان مرکزی در سطح کشور با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته