دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 12:33
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه:

یاد شهدای 16 آذر و نماد دانشجوی فرهیخته هیچ‌گاه تضعیف نمی‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ملت قدرشناس ایران همیشه یاد فرزندان شهید خود را گرامی داشته و یاد شهدای 16 آذر و نماد دانشجوی فرهیخته هیچ‌گاه فروننشسته و تضعیف نخواهد شد.
کد خبر : 546178
WhatsApp Image 2020-12-06 at 11.19.26.jpeg

فرهاد گلمحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه با گرامیداشت شهدا و روز دانشجو اظهار کرد: «دانشجوی مسلمان ایرانی» هرگاه احساس کند عزت و استقلال کشور مورد تهدید قرار دارد همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی حاضر خواهد بود و ملت ایران همیشه یاد این فرزندان شهید خود را گرامی داشته و نشان داده‌اند که یاد همیشه جاوید شهدای 16 آذر و نماد دانشجوی فرهیخته هیچ‌گاه فروننشسته و تضعیف نشده و نخواهد شد.


وی افزود: ۱۶ آذر یادآور حماسه سازی و افتخار دانشجویانی است که برای استقلال و سربلندی کشورشان مبارزه کردند و خون خویش را تقدیم این آب‌وخاک کرده و جامه شهادت بر تن پوشیدند. این روز مشخصه بی‌بدیل عدالت‌طلبی، آزادی‌خواهی، اندیشه ضداستکباری و استبداد ستیزی در تاریخ مبارزات دانشجویان مبارز و آگاه ایران اسلامی است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه از ۱۶ آذر ۱۳۳۲ و اعتراض سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران به سفر نیکسون به ایران پس از کودتای ننگین ۲۸ مرداد تا امروز 67 سال می‌گذرد، گفت: 16 آذر نمادی از بصیرت و آگاهی قشر فرهنگی و فرهیخته‌ای است که به‌درستی روز دانشجو نامیده شده و افتخاری عظیم و برگ زرینی از تاریخ مبارزات استقلال‌طلبانه ملت بزرگ ایران بوده که در ذهن و یاد و خاطر همگان ثبت شده است.


گلمحمدی عنوان کرد: امروز دشمنان ازجمله آمریکای جهانخوار عزت و استقلال ملت ایران را نشانه رفته است؛ اما همچنان«دانشجوی مؤمن و انقلابی» در خط مقدم دفاع از اسلام و میهن خود مردانه ایستاده و به حول و قوه الهی در این نبرد نابرابر نیز سربلند و پیروز خواهد بود.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته