دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آذر 1399 - 09:08
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم:

16 آذر یادمانی از نقش بی‌مانند مجاهدت در راه علم و دانش است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم شانزدهم آذر را یادمانی از نقش بی‌مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش و تقویت ایمان و بصیرت سیاسی به‌منظور پیشرفت مادی و معنوی کشور دانست.
کد خبر : 545413
22.jpg

 مهدی دسینه با تبریک فرارسیدن روز دانشجو به خبرنگار خبرگزاری آنا در قشم گفت: شانزدهم آذر را می‌توان یادمانی از نقش بی‌مانند مجاهدت دانشجویان و جوانان در راه کسب علم و دانش و تقویت ایمان و بصیرت سیاسی، برای پیشرفت مادی و معنوی کشور دانست.


وی درباره ارتباط دانشجو و بصیرت سیاسی ادامه داد: دانشجو باید علاوه بر کسب علم به مرحله‌ای از بینش و درک سیاسی برسد که در قبال سرنوشت خود، جامعه و مسائل سیاسی حساسیت لازم را نشان دهد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم گفت: سیاسی بودن دانشجو به این معناست که یک دانشجوی متعهد، فقط نباید در محور مسائل فردی و شخصی خود متمرکز باشد و از رویدادهای جامعه و جهان غافل مانده و نسبت به آن بی‌تفاوت باشد؛ بلکه باید با اصول و مبانی منطقی و معقول، به تحلیل حوادث و رویدادهای جهانی و داخلی بپردازد و موضع مناسب و قاطع اتخاذ کرده و حساسیت لازم را دارا باشد.


دسینه افزود: امروزه در سراسر جهان، دانشگاه محلی برای تولید علم و نوآوری است و بدون تردید در این دنیای بزرگ و این طبیعت سترگ، ناشناخته‌های فراوانی برای پژوهش وجود دارد، تولید علم یعنی پیمودن راه‌هایی نو، بنابراین امید می‌رود دانشجویان و استادان با ارتباطی مناسب به این مهم دست پیدا کنند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته