دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1399 - 19:37

خرید و فروش کتاب دست دوم

باتوجه به افزایش بسیار زیاد قیمت کتاب های کنکوری و دانشگاهی یکی از دغدغه های اصلی افراد اهل مطالعه _دانشجویان و کنکوری ها خریداری کتاب است و بسیاری از افراد که قدرت خرید کتاب را ندارند روی به خرید کتاب های دست دوم می آورند
کد خبر : 550038

ضضضضض.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا  باتوجه به افزایش بسیار زیاد قیمت کتاب های کنکوری و دانشگاهی یکی از دغدغه های اصلی افراد اهل مطالعه _دانشجویان و کنکوری ها خریداری کتاب است و بسیاری از افراد که قدرت خرید کتاب را ندارند روی به خرید کتاب های دست دوم می آورند . از طرف دیگر برخی از افراد اقدام به فروش کتاب های بلااستفاده خود می کنند که عموما این کار به واسطه کتاب فروشی ها اتفاق می افتد . و شما در سراسر ایران می توانید کتاب های خود را در سایت به فروش برسانید .

 

سایت کتابینو یک از سایت های خرید فروش کتاب های دست دوم می باشد که به شما امکان می دهد تا در کم ترین زمان و بهترین قیمت کتاب مورد نظر خود را خریداری نمایید .

 

 

برخی از ویژگی های سایت کتابینو :

 

حذف واسطه ها

 

مشکل اصلی خرید فروش کتاب به واسطه کتاب فروشی این است اغلب آن ها کتاب هارا به قیمت 30 درصد قیمت درج شده در کتاب از شما می خرند و به قیمت 50 تا 70 درصد قیمت درج شده به فروش می رسانند .

 

یکی از مزایای سایت کتابینو در از بین بردن واسطه هاست و خریدار و فروشنده می توانند بدون واسطه اقدام به خرید و فروش کنند که این حذف واسطه هم به خریدار و هم به فروشنده امکان خرید و فروش به صرفی تری را می دهد .

 

فروشندگان کتاب های دسته دوم با استفاده از اپلیکیشن و یا سایت کتابنو می توانند به راحتی و بدون واسطه آگهی خود را همراه با مشخصات دقیق و قیمت پیشنهادی منتشر کنند .

 

ذکر جزئیات کتاب در اگهی

 

خریداران نیز با مراجعه به قسمت دسته بندی و پیدا کردن کتاب مدنظر و مطالعه جزئیات و قیمت کتاب اقدام به خرید به صرفه ترین و با کیفیت ترین کتاب می کنند .

 

فروشندگان کتاب نیز باید جزئیاتی اعم از: سال انتشار _ خط کشی _ هایلایت _ حاشیه نویسی و هرگونه نقص صفحات را در اختیار مشاهده کنندگان آگهی قرار دهد خریداران با مشاهده این قسمت نیز می توانند بهترین کتاب را با به صرفه ترین قیمت خریداری کنند .

 

ثبت رایگان آگهی

 

یکی دیگر مزایای کتابینو ثبت رایگان آگهی است . به این معنا که شما برای ثبت آگهی های خو دیگر ملزم به پرداخت هزینه نمی باشید و آگهی شما به صورت رایگان انتشار میابد.

 

تنوع بالا

 

توجه داشته باشید که دسته بندی کتاب ها در سایت کتابینو تنها محدود به کتب کنکوری و کمک آموزشی نخواهد شد و سایت در دسته بندی های متنوعی مانند : دی وی دی ها و پکیج های اموزشی – کتاب های اموزشی غیر درسی – تاریخی و مذهبی – زبان انگلیسی – ادبی و هنری – قدیمی و کم یاب آگهی ارائه می دهد . و شما با مراجعه به قسمت دسته بندی می توانید نوع کتاب مد نظر خود را انتخاب کنید .

 

جستجوی پیشرفته

 

به وسیله قسمت جستجو می توانید پارامتر مختلفی مانند : قیمت_ دسته بندی _ شهر و… را در جستجو فیلتر کنید . و به راحتی کتاب مدنظر خود را پیدا کنید .

 

نتایج جستجو بسیار دقیق و کامل بوده و علاوه بر جستجو میان عناوین کتاب های آگهی شده کلمات به کار رفته در متن توضیحات نیز جستجو می شود.

 

امکان ارتقا آگاهی :

 

چنان چه مایل باشید این امکان برای شما وجود دارد که آگهی خود را ارتقا دهید . دو راه برای ارتقای آگهی وجود دارد :

 

1_ ویژه کردن : شما می توانید با ویژه کردن آگهی خود آگهی خود را در بخش ویژه نمایش دهید .

 

2_ نردبان کردن : می توانید پس از گذشت زمان از ثبت آگهی آن را نردبان کنید به این صورت آگهی شما مجددا در صدر آگهی های دیگر قرار می گیرد .

 

کتابینو مرجع خرید و فروش و مبادله کتاب ومحصولات آموزشی در کتابینو کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد

 

کتابینو مگ

 

میثاق احمدیاری بنیان گذار کتابینو از راه اندازی کتابینو مگ و کتاینو مارکت در بهار 1400 خبر داد. به گفته وی کتابینو مگ مرجع نقد، بررسی و معرفی کتاب و نشریات خواهد بود.

 

کتابینو مارکت

 

کتابینو مارکت فروشگاه کتاب های نو و استفاده نشده کتابینو است و در آن خبری از فروش کتاب توسط کاربران نیست بلکه خود تیم کتابینو در این مارکت اقدام به فروش انواع کتاب با تخفیف های 25 الی 70 درصدی خواهد کرد.

 

انتهای پیام/ر/4127

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته