دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1399 - 18:12
حجت‌الاسلام ابراهیم‌زاده:

روزی 18 ساعت فعالیت زم برای به هم ریختن فکر جوانان / نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها؛ پاتوق حزب‌اللهی‌هاست

مدیر فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: زم برای به هم ریختن فکر جوانان روزانه 18 ساعت کار می‌کرد، بنابراین کارهای ما باید بیشتر و تأثیرگذارتر از دشمنان باشد.
کد خبر : 549991
b467.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از سیرجان، مراسم معارفه معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کرمان مستقر در واحد سیرجان با حضور حجت‌الاسلام ابراهیم سراج مدیر منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام سید محمدحسین قنادزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان کرمان، علی یعقوبی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و سایر مسئولان این نهاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان برگزار شد.


مدیر فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی در این مراسم گفت: هدف ارسال رسل در وهله اول تزکیه و بعد از حاصل شدن پاکی دل، تعلیم است.


حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده عنوان کرد: علم به قول علامه حسن‌زاده آملی کتبی که اندیشه‌های دیگران را مطالعه می‌کنیم نیست، بلکه نوری است که خداوند متعال در دل هر بنده‌ای که دوستش دارد قرار می‌دهد؛ چه بسا افرادی هستند که نه در حوزه درس خواندند و نه در دانشگاه؛ اما به مقام انسانیت رسیدند.


هدف اصلی خداوند از خلقت انسان جه بود؟


وی با بیان اینکه هدف اصلی خلقت شناخت و رسیدن به معرفت است، افزود: معرفت حاصل نمی‌شود مگر در سایه عمل، عملی حاصل نمی‌شود مگر در سایه‌ شناخت.


مدیر فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی در ادامه توضیح داد: روحانیون حوزه و طلاب وظیفه دارند که بگویند «خدا چه گفته و چه خواسته» و دانشگاه‌ها وظیفه دارند که بگویند «خدا چه کرده است.»


ابراهیم‌زاده با بیان اینکه هر دو مسیری که به خدا منتهی می‌شود مسیر اصلی است، تبیین کرد: مردم را نباید با زبان دعوت کرد؛ دعوت باید با رفتار و کردار انجام شود.


وی به کارها و عملکرد روح‌الله‌ زم اشاره کرد و گفت: زم برای به هم ریختن افکار انقلابی جوانان ما روزانه 18 ساعت کار می‌کرد، بنابراین کارهای ما باید بیشتر و تأثیرگذارتر از دشمنان باشد. نیاز دانشجویان معنویت و باور به قیامت است که با عمل حاصل می‌شود و باید کاری کنیم باورها و داشته‌های جوانان در مسیر رشد قرار بگیرد.


مدیر فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی افزود: این نهاد باید برای همه پناهگاه و پاتوق حزب‌اللهی‌ها باشد، یعنی همه باید بدانند که نهاد حامی حرکت‌های ارزشی است.


مدیر منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: مقام معظم رهبری در یکی از جمله‌های سال‌های اخیر فرمودند، به کسانی که اهل کار فرهنگی هستند دائم بگویید، به بعضی التماس کنید و بعضی را جمع کنید و به بعضی پیغام ‌دهید که کار فرهنگی کنید، جواب کار فرهنگی باطل کار فرهنگی حق است.


حجت‌الاسلام ابراهیم سراج اظهار کرد: دشمنان ما درصدد ایجاد تفرقه و شکاف بین دو قشر تأثیرگذار در جامعه یعنی دانشگاه و حوزه هستند که باید با هوشمندی و بصیرت‌افزایی دنبال تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و ایجاد سبک زندگی ایرانی و اسلامی باشیم.


وی پس از بیان حدیث «دانشمند و عالمی که از علم آن بهره برده شود ارزشش از 70 هزار عابد بیشتر است» از امام محمدباقر علیه‌السلام گفت: امیدوارم خداوند توفیق استفاده از آن را بیش از پیش به ما عطا کند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته