دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تدابیر لازم کمیته برگزاری مسابقات AFC برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا

کمیته برگزاری مسابقات AFC تدابیر گسترده‌ای را برای هر چه بهتر برگزار شدن فینال لیگ قهرمانان آسیا انجام داده است.
کد خبر : 549568
photo_2020-12-19_02-04-22.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و اولسان هیوندای کره جنوبی از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف یکدیگر می‌روند.


محل ورود تیم پرسپولیس ایران به رختکن استادیوم الجنوب و محل مخصوص Pre-match flash interview که یحیی گل‌محمدی پس از رسیدن به ورزشگاه برای انجام مصاحبه در آن قرار می‌گیرد، مشخص شده است. ورود تیم پرسپولیس به رختکن، برای ساعت ۱۳:۱۵ به وقت دوحه برنامه ریزی شده است.


محل ورود تیم اولسان هیوندای کره جنوبی نیز به رختکن استادیوم الجنوب و محل مخصوص Pre-match flash interview که دون هو کیم پس از رسیدن به ورزشگاه برای انجام مصاحبه در آن قرار می‌گیرد، مشخص شده است. ورود تیم اولسان هیوندای به رختکن، برای ساعت ۱۳:۲۵ به وقت دوحه برنامه ریزی شده است تا تداخلی برای دو تیم ایجاد نشود.


محمد احمد از مصر، مسئول توزیع کیک و اسنک برای تماشاگران است. او هوادار تیم الاهلی مصر است که برای جام جهانی باشگاه‌ها که از تاریخ اول تا یازدهم فوریه در قطر برگزار می‌شود، به این کشور سفر خواهد کرد. محمد که ادعا می‌کند تمام بدنش از رنگ قرمز تشکیل شده (رنگ پیراهن الاهلی مصر) امروز هوادار پرسپولیس خواهد بود.


تمرین مراسم آغاز مسابقه فینال و باز کردن پرچم بزرگ پرسپولیس در وسط زمین چمن استادیوم الجنوب انجام شد. هوادارانی که ماکت‌های آنها در استادیوم است به بازیکنان پرسپولیس پیام دادند: «۴۸ ساعته اینجا منتظر شروع بازی هستیم؛ به خاطر ما قهرمان شوید!»


محمد فازی، از مصر و مسئول تزئینات استادیوم‌ها در قطر است که با اجرای ایده‌هایش برای دیدار فینال، می‌تواند به تنهایی چشم‌ها را در استادیوم الجنوب خیره کند. او پرچم بزرگی از پرسپولیس، ارتش سرخ آسیا را که به رنگ‌های قرمز و سفید است با خود می‌گرداند و امتحان می‌کند که این پرچم‌ها در سمت شرقی، شمال شرقی و شرفی استادیوم جای خواهد گرفت.


مسلماً هواداران پرسپولیس و اولسان هیوندای برای ورود به استادیوم به پرچم هم نیاز دارند تا رنگ خود را مشخص کنند. کمیته محلی برگزاری مسابقات به این مسئله هم فکر کرده و پرچم‌هایی را برای هواداران دو تیم تهیه کرده است.


هر دو اسکوربورد ورزشگاه  الجنوب که در محل استقرار هواداران دو تیم قرار دارد، آماده است.


انتهای پیام/4048/ 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته