دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسین سلیمانی عنوان کرد؛

«87 متر» 2 هفته دیگر روی آنتن می‌رود/ ماجرای خمیازه‌ درست از نگاه کیانوش عیاری +صوت

بازیگر سریال «87 متر» به کارگردانی کیانوش عیاری از آغاز پخش این سریال در هفته دوم دی‌ماه خبر داد.
کد خبر : 549502
36363.jpg

 به‌گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، «حسین سلیمانی» بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوی تلفنی با آخرین برنامه «پنجشنبه‌جمعه» رادیو ایران از  فعالیت‌های اخیر خود گفت.


وی با اشاره به این که  پیش از آغاز این گفتگو، مشغول ضبط یک آیتم برای ویژه‌برنامه شب یلدای برنامه فرمول یک بوده است، افزود: دو‌سه روزی است که بازی من در سریال «87 متر» آقای عیاری به پایان رسیده است. تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی هم هفته دیگر به شکل کامل به پایان می‌رسد و ان شاالله از دو هفته دیگر روی آنتن شبکه دو سیما خواهد رفت.


سلیمانی افزود: من سه سال و 6 ماه سر سریال «87 متر» بودم  و این مدت واقعاً برایم مثل یک کلاس درس بود. در جریان کار با آقای عیاری بود که فهمیدم نباید در بازیگری ادعای زیادی داشته باشم؛ اصولاً شیوه کار آقای عیاری به گونه‌ای است که این برداشت را در ذهن بازیگر می‌شکند.


وی عنوان کرد: شاید این سریال از لحاظ مالی بدترین تجربه کاری من بود، چون پروژه  «87 متر» با مشکلات زیادی مواجه  شدم. با این حال  اگر می‌خواستم مثلاً برای سه‌سال  یک کلاس بازیگری  و کارگردانی پیش آقای عیاری بروم، حتماً خیلی بیشتر باید هزینه می‌کردم. آقای عیاری بسیاری جزئیاتی از بازی جلوی دوربین به من گفتند که به ظاهر ساده است، اما بسیاری از بازیگران ما به آن بی‌توجه هستند. در حالی‌که واقعاً تفاوت بین بازیگری و زندگی واقعی در همین موارد است که شاید یک نمونه آن چگونگی خمیازه‌کشیدن باشد! معمولاً بازیگران ما جلوی دوربین موقع خمیازه‌کشیدن، دستشان را جلوی دهانشان می‌برند یا حالت چشم‌هایشان غیرطبیعی است.


سلیمانی درباره داستان این سریال نیز گفت: «87 متر» روایت  زندگی دو خانواده است که به طور همزمان یک خانه را خریداری می‌کنند و بر سر آن درگیری حقوقی دارند. من پسر یکی از این خانواده‌ها هستم که  نقش پدرم را که یک راننده تاکسی است، علی دهکردی بازی می‌کند. مهران رجبی هم  پدر آن خانواده دیگر است.





این بازیگر سینما و تلویزیون افزود:  این سریال کار جذابی است  و فکر می‌کنم تلویزیون نیاز دارد تا در قالب یک سریال تصویری واقعی از زندگی عادی و روزمره خانواده‌های ایرانی را نشان دهد.


یادآور می‌شود برنامه رادیویی «پنجشنبه‌جمعه» در شامگاه جمعه بیست و هشتم آذرماه و در آخرین قسمت خود  میزبان تلفنی حسین سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون بود.


این برنامه با اجرای منصور ضابطیان هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی به صورت تصویری نیز از سایت رادیو ایران پخش می‌شد.


انتهای پیام/4104/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته